Dækken til stor hund {{forumTopicSubject}}
Vi gik igår og ryddede sne i flere timer og havde naturæigvis Tjalfe med. Selvom han legede med sneen og rendte rundt, rystede han af kulde efter noget tid og vi måtte lukke ham indenfor.
Jeg har i dag kigget på hundedækkener, selvom jeg altid har syntes det var det mest åndssvageste at give hunden tøj på, men når nu den faktisk fryser, kan jeg godt se, at der er en grund til der findes hundedækkener.
Nå, men jeg fandt et par stykker på hööks hjemmeside og de var ret billige, men er der nogle der har erfaringer med hööks hundedækkener?
Jeg har selv heste og ville nok ikke købe en hestedækken gennem hööks, da de er knapt så holdbare, som f.eks. Bucas, Rambo og lign., men en hest slider også en del mere på dækkenet og hunden har jo kun sit på, under lufteture.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
maj 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 60
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
maj 2007
(link fjernet)
Og her:
(link fjernet)
Jeg har det sidste og det sidder super godt på mine hunde:-)
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Jeg fandt et dækken til Basse i maxizoo. Det er lidt stort omkring livet, da hun er tynd, men jeg kommer en sele udover, så det strammes til..
Når det er rigtig koldt, får hun en omsyet børne-sweatshirt på indenunder..
Hun bliver alt, alt for kold i den her tid..
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
Jeg tror også en børnetrøje ville være god. Igår kunne hans slet ikke få varmen, efter vi var kommet hjem, så jeg måtte pakke ham ind i tæpper.
Hunden som ellers aldrig har fråsset før. Måske han er blevet sart på hans gamle dage.
Jeg takker mange gange for jeres råd og links. det er jo ikke engang fordi hundedækkener er så dyre (ihvertfald ikke når man er vant til at købe hestedækkener).
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Jeg har også et til min blandingstæve og det sidder knapt så godt på hende, hun bryder sig ihvertfald ikke om at have det på.
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Svar: 1
Min dejlige hund har fået gigt og skal derfor have en vinterfrakke.
Skal man købe et dækken eller laves hundefrakker så store? Synes jeg har kigget på samtlige hjemmeside uden held.
maj 2007
Så ville jeg nok kigge på "Back On Track". Og finde et varmt dækken.
Dækken til stor hund