{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder :)
  • #1   28. jan 2010 Det ville jeg ikke gøre med en hund af den størrelse..........Men har I prøvet at skifte foder?

• #2   28. jan 2010 Tror du ikke interessen for hvalpefoder er fordi der er en hund mere i huset, og dermed konkurrense.
    Vores venners hund er også småtspisende. Men når han er her æder han som er tærskeværk. Han skal ikke resikere vores spiser hans mad.

• #3   28. jan 2010 Vi har skiftet foder 4-5 gange nu men han gider ikke have det. vi har også blandet kartofler og madrester i

• #4   28. jan 2010 Hvis jeg var jer ville jeg ikke kisfte så tit. Det tager fra 6-12 uger for hunden at vænne sig og kroppen til det nye foder og konstant omvending tror jeg ikke på er godt. Hvis jeg var jer ville jeg vælge et foder jeg havde tillid til og som er egnet til at man kan supplere op med feks råt eller et godt vådfoder som man kan blande en anelse med i for at få det til at dufte bedre.

• #5   28. jan 2010 vil heller ikke anbefale hvalpefoder. der er mere fedt i og det er kaldt at de fleste hunde vil finde det mere smagsfuldt. En ide er, at når i fodre så står maden kun fremme i 15-20 min - viser hunden ikke interessse ja så tag den væk og tilbyd det først igen til aften. Så lærer din hund at æde når der er mad. det er bare en ond cirkel at putte diverse lækkerier i. Mine hunde æder med det samme. Jeg er faktisk lige gået fra RC Giant adult til light på min han - det er noget han er vild med, men du skal selvfrølgelig ikke fodre med light medmindre hunden er for tyk, men der findes jo en vlæd af gode produkter på markedet hvor der også er smagsgaranti.

• #6   28. jan 2010 Chine he he der var vi enig :O)

Kommentér på:
Foder :)

Annonce