397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

gnaver i fodlisterne gnaver i fodlisterne

Mille har ind til videre været i gangen når hun har været alene hjemme, da hun skulle være helt renlig osv før hun fik resten af hytten til rådighed.
Dette har gået rigtig godt, så nu synes vi tidspunktet var til at hun fik stuen også.
Men da vi kom hjem fra arbejde i går efter dette, havde hun gnavet fodlisterne total istykker i gangen (hvilket hun ikke har gjort før)

Var det en dårlig ide at give hende mere plads? går ud fra det er det der har gjort hende utryg, så måske hun ikke kan overskue det. Hun kan ikke se ud af vinduerne i gangen, men det kan hun i stuen, måske der har været for meget af omverdenen.
Skal vi igennem alene hjemme træning en gang til? Eller skal vi bare lade hende slappe af og blive i gangen? Hvad synes I?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gnaver i fodlisterne
  • #1   26. jan 2010 Jeg ville bare lade hende blive i gangen. Men det kan også være kedsomhed eller kløende bisser, der har fået hende til at gnave i listerne.. Så det kan hun også finde på i gangen, hvis der er nogen

• #2   26. jan 2010 hun har masser af legetøj, og et tyggeben og en kong at gnave i, men ja, hun er ved at skifte tænder i øjeblikket, så bisserne kløer n ok lidt ekstra

• #3   26. jan 2010 Ja Luna var også i gangen til hun var over 2. Og jeg måtte tage legetøjet fra hende. Hun fik så til gengæld 2 fyldte frosne kong's når jeg gik hjemmefra

• #4   26. jan 2010 er enig i ovenstående. det er selvf vigtigt at overveje om hun er klar til den "store" verden endnu, men hvis det ikke er årsagen og hun ellers har legetøj nok, har jeg et tip til at "motivere" hende til at holde sig fra panelerne og koncentrere sig om legetøjet. vores hunde havde også en idé om at et bestemt hjørnepanel smagte godt. det gjorde det så ikke da vi havde hældt hvid peber ud over panelet!!! det kurerede straks interessen, og det er jo ikke giftigt eller skadeligt på nogen måde. de render bare rundt og nyser lidt og ser misfornøjede ud i et par minutter, men de skal nok huske det!!

Kommentér på:
gnaver i fodlisterne

Annonce