Hvem er den strenge hos jer? Hvem er den strenge hos jer?
Min veninde og jeg sad her forleden, og snakkede om "gamle" dage. Dengang vi var børn, og om hvem der var den strenge dengang....FAR..., puha kan huske når man fik en skidebalde af ham..gys
Men har det ikke vendt? i min familie er det mig der er den strenge, både når det gælder børn og hunde. Og faktisk har alle mine veninder, det på samme måde med deres familie, altså at de er den "strenge"
Er mænd blevet vattet? eller er det bare os kvinder, der er blevet strengere?
Fx: Det er mig der bestemmer at hundene ikke kommer i sofa og seng, skal have tørret poter når de kommer ind, tyser på dem, når de om aftenen larmende skal lege, når jeg ser tv avis, mig der beder dem gå ud af køkkenet når jeg laver mad osv. Min man og mine veninders mænd er, selvom rengøring hedder 50/50, fløjtrende med de ting! Det samme med vores søn, er der noget han rigtig gerne vil have lov til, er det far man går til, hvis man ved man egentlig ikke må. Når far siger nej, diskutere man. Når mor siger nej, er det et nej. Min søn kan virkelig snørre sin far om lillefingeren Og sådan synes jeg egentlig genereelt det efterhånden er:
Mor er den "onde" og far er den "sjove" :-))).
Hvem er den strenge hjemme hos jer?
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 248
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 248
omvendt da jeg boede hjemme... pappa var en nar og mor var den flinke... nu er hun den onde fordi hendes kæreste er den flinke :P... på nær overfor mig jeg er jo en lille engel så mig er de begge flinke imod xD
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Ja mor var også streng, mindes heller ikke min far legede og lavede sjov med os tøser. Men kan huske hvis vi var frække nok, mor "sladrede" til far, når han kom hjem. Og så var der skideballe i luften, og den var ikke sjov
Men idag, ser jeg oftere og oftere faderen løbe rundt med sine unger og lege og lave sjov, og moren skælde ud
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
Overfor Louie er det nok far, som er den strenge og mig, der er den bløde. Jeg bliver ikke så nemt irriteret på ham. Men det er også far som skal imponeres og mor som der bliver søgt omsorg hos.
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 232 Svar: 4.193
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 374
Hvem er den strenge hos jer?