621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvem er den strenge hos jer? Hvem er den strenge hos jer?

Min veninde og jeg sad her forleden, og snakkede om "gamle" dage. Dengang vi var børn, og om hvem der var den strenge dengang....FAR..., puha kan huske når man fik en skidebalde af ham..gys smiley
Men har det ikke vendt? i min familie er det mig der er den strenge, både når det gælder børn og hunde. Og faktisk har alle mine veninder, det på samme måde med deres familie, altså at de er den "strenge"
Er mænd blevet vattet? eller er det bare os kvinder, der er blevet strengere?
Fx: Det er mig der bestemmer at hundene ikke kommer i sofa og seng, skal have tørret poter når de kommer ind, tyser på dem, når de om aftenen larmende skal lege, når jeg ser tv avis, mig der beder dem gå ud af køkkenet når jeg laver mad osv. Min man og mine veninders mænd er, selvom rengøring hedder 50/50, fløjtrende med de ting! Det samme med vores søn, er der noget han rigtig gerne vil have lov til, er det far man går til, hvis man ved man egentlig ikke må. Når far siger nej, diskutere man. Når mor siger nej, er det et nej. Min søn kan virkelig snørre sin far om lillefingeren smiley Og sådan synes jeg egentlig genereelt det efterhånden er:

Mor er den "onde" og far er den "sjove" :-))).

Hvem er den strenge hjemme hos jer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem er den strenge hos jer?
  • #1   22. jan 2010 jeg er både den strenge og den søde... men nu bor jeg jo os alene smiley

• #2   22. jan 2010 Her er vi nok nogenlunde lige skrappe. men tænker jeg tilbage så var det min mor jeg fik røvfulde af, aldrig far. men det var også mor jeg gik til hvis jeg gerne ville opnå et eller andet. Selv om min far var i huset var det mor vi gik til. Far var der bare, og jeg mindes ikke han legede med os eller snakkede med os. Han var der bare.

• #3   22. jan 2010 Brug hjernen
    omvendt da jeg boede hjemme... pappa var en nar og mor var den flinke... nu er hun den onde fordi hendes kæreste er den flinke :P... på nær overfor mig jeg er jo en lille engel så mig er de begge flinke imod xD

• #4   22. jan 2010 Hos mig var min mor man var bange for. Sikke nogle skideballer hun kunne uddele

• #5   22. jan 2010 Brug hjernen:

Ja mor var også streng, mindes heller ikke min far legede og lavede sjov med os tøser. Men kan huske hvis vi var frække nok, mor "sladrede" til far, når han kom hjem. Og så var der skideballe i luften, og den var ikke sjov smiley

Men idag, ser jeg oftere og oftere faderen løbe rundt med sine unger og lege og lave sjov, og moren skælde ud smiley

• #6   22. jan 2010 Hjemme hos mig var det mor, der var bossen, og min far jeg kunne sno smiley Sådan jeg fik min egen kat, da jeg var lille... "FaaaaaAAAr" smiley

Overfor Louie er det nok far, som er den strenge og mig, der er den bløde. Jeg bliver ikke så nemt irriteret på ham. Men det er også far som skal imponeres og mor som der bliver søgt omsorg hos.

• #7   22. jan 2010 Da jeg var barn var det helt klart min mor der opdragede.. Min far han var blød som smør og den dag idag er jeg stadig hans lille pige og kan i 99% af tilfældende sno ham om min lillefinger smiley

• #8   22. jan 2010 hos mig er det helt sikkert mig der er den strænge, og som holder på at der er forskel på dyr og mennesker, og at hunden derfor ikke må være i sofa, osv. eller forden sags skyld har brug for" tryst" nytårsaften.

Kommentér på:
Hvem er den strenge hos jer?

Annonce