Løbetid chihuahua, -Hævelse...?? {{forumTopicSubject}}
Hej. Vores dejlig lille Bella kom i løbetid for første gang den 12 jan 2010. Nu en uge efter er hun stadig i løbetid..
Dette bekymer mig dog ikke.
Men da hun i dag var i bad, opdagede jeg at hendes Kønsdel er meget hævet.
Er det noget der har noget at sige eller er det ikke unormalt når de er i løbetid..
Har hørt det ikke er smart og bade hunde når de er i løbetid, men grundet en belastene kløen, måtte vi desværre putte hende i bad den 13 og så igen i dag.
Var en medicin shampo vi havde købt til at afhjælp med, og der skulle hun vaskes med 8 dages mellemrum.
Det positive her er at det lader til at have hjulpet..
Men håber der er nogle der kan svare på om det er normalt de er hævet i kønsdelen under løbetiden.
Med Venlig Hilsen
Jeanette
Ps. På forhånd tak for hjælpen
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
Nessa's så helt tosset ud da hun var i løbetid sidst...Altså den var 3 dobbelt størrelse...
Så tag det ganske rolig...
Den bliver helt normal igen
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 14
TIl Holistisk massør: Nej hun har ingen lopper og har ikke haft det mens vi har hafte hende.. Hun fælder ikke rigtig, vi ligger ikke mærke til det i hver til fald så lidt er det.. Hun har heller ikke tør hud eller skælder. Allergi, tror jeg ikke hun spiser alt og lader sig ikke bemærke af at der skulle være noget hun ikke tåler.. Da jeg spurgt dyrlægen (over tlf) mente hun at hvis der intet var og se på hendes hund og hun fik ordentlig mad, Så skulle vi starte med og prøve en medicin schampo.
Og hvad angå mad, ja hun får da rester, men mest royal canin til chihuahua.
Så nu håber vi at schampoen kan klare det. ellers skal vi helt bestemt have hende forbi dyrlægen.
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 7
Løbetid chihuahua, -Hævelse...??