595 visninger
|
Oprettet:
hvalpene snart 8 uger {{forumTopicSubject}}
så er mine dejlige yorkie hvalpe 8 uger på torsdag og der skal de allesammen ud og vaccineres og sundheds tjekkes...
det er helt utroligt at de allerede skal hjemme fra de små krudt ugler, har dog kun fået solgt en, men det kommer nok lige så stille og så skal jeg selvfølgeligt selv beholde nellie
de er noget hårde ved hinanden men det er hvalpe jo men de får sår i nakken fordi de bider hinanden, er der noget man kan smøre det i eller skal jeg vaske det eller noget ????
dec 2009
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 852
Du kan på apoteket købe noget i håndkøb, som minder om det gammeldags jod ( ejjj ka ikke lige huske navnet ) det fås både flydende og som salve, det renser sår og sårene heler så meget hurtigere.
dec 2009
Du kan på apoteket købe noget i håndkøb, som minder om det gammeldags jod ( ejjj ka ikke lige huske navnet ) det fås både flydende og som salve, det renser sår og sårene heler så meget hurtigere.
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
dec 2009
Det er super nemt.
Såret "koger lidt op" når man hælder det flydende på, men det gør ikke ondt eller er ubehageligt.
det skal bruges til mennesker, men min dyrlæge anbefalede det til mine hunde og det er ret godt. / kan bare ikke lige huske navnet..
dec 2009
Fås i forskellig størrelser mener 500 ml koster 79 eller sådan noget
hvalpene snart 8 uger