"Op fede" min hund {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle!
Jeg har en lille Papillon/Puddel, som er meget kræsen (ja typisk de små hunde).. Men det er ved at være slemt nu, hun er tynd og kan nemt mærke hende knogler. Har fodret hende med Select Gold, og sommetider spiser hun det, andre gange har det INGEN interesse. Jeg mener bestemt ikke jeg selv har gjort hende kræsen, snakkede nemlig med dyrelægen dengang jeg fik hende, hvordan vi skulle undgå at gøre hende kræsen.
Er begyndt at putte lidt kød/ ost eller lign. i hende tørfoder, men så spiser hun sommetider kun kødet eller osten. Hun er snu nok hehe..
Men har i nogle gode råd? Hvilket mad kan jeg give hende? Har i eventuelt oplevet samme problem..
Mvh. Nanna og Duffy!
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Jeg giver hende for det første flere måltider pr. dag.
Større fodermængder.
Ofte får hun en dåse tun eller torskerogn i.
Måske noget fedt, lamme- eller oksefedt.
leverpostej rørt ud i vand som Rotterne siger.
Hvalpefoder.
Du kan evt. også røre en smule flydende stegemargerine i tørfoderet, men hunde har ikke godt af den slags i store mængder.. men det hjælper på smagen
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 24
gitte h - Kennel **Pugface**DKK * - Har i råd med dyrelægen ikke ladet hendes mad stå fremme, men give hende 20 min. max til at spise, derefter kommer det væk. Så det er hvertfal ikke der den er gået galt
Mvh. Nanna
"Op fede" min hund