{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tatoo
  • #1   11. jan 2010 HUSK...kvalitet og pris hænger sammen,,og når først værket er på huden er det for sent at ændre....Jeg kan anbefale en af Dk s bedste tatovører,Niels Hamann i Colorblind,ligger i en side gade til Gl.Kongevej..check hans værker på Face book under Niels Hamann og ellers Colorblindtattoo...Jeg taler af erfaring,,fik em rigtig grim og dårlig tattoo for en del år siden.Niels kunne heldigvis rette den op,men det bliver aldrig det samme som en fed Tattoo fra starten,så tænk dig om og undersøg det grundigt smiley

• #3   12. jan 2010 Jeg bruger Mik`s tattoo der ligger i Abel katrines gade i kbh.

• #4   12. jan 2010 du kan sagtens finde en billig tattovør, men som de andre siger så hænger kvalitet og pris sammen ofte sammen og du skal leve med den resten af livet. jeg vil hellere betale det dobbelte for en ordentlig tattoo, end en der er lavet, af en der er helt væk på alt muligt, hvilke mange er desværre. jeg har set for mange grimme tusser og hørt for mange skræk historier til at jeg ville vælge efter det billigste sted.
    men når det er sagt så tim på amagerbrogade www.downundertattoo.dk kan jeg kun anbefale smiley

• #5   12. jan 2010 miks tato er regtig dygtig

• #6   12. jan 2010 min tattovør er i England. flere grunde: standarden er som generelt højere (der vil altid være dårlige æbler imellem, det har vi også her hjemme), priserne er 60% lavere end i DK såfremt du holder dig fra London.
    min sidste tat kostede mig 525 danske kroner. den er 21cm høj og 10 cm bred, og desuden ret detalieret. de 25 kr var hvad fly billetten kostede via Ryan Air

det er om ikke andet en mulighed. jeg bed godt der er utrolig mange dygtige tattovører i DK, og i sidste ende er det et spørgsmål om at finde den man er tryg ved, og hvis arbejde man synes er fedt

Kommentér på:
Tatoo

Annonce