{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Legekamerater (gerne gravhund) {{forumTopicSubject}}

Benson blev desværre overfaldt af en gravhund da han var til hvalpetræning igår.

Han var ellers lige faldet til ro, og var klar til at udforske området. Da gravhunden for i nakken på ham og bed sig fast.
Vi var 4 mennesker om at få gravhunden fra ham igen. I alt denne tid skreg han af skræk.

Heldigvis fik gravhunden ikke bidt hul, men Benson blev skræmt fra vid og sans.

Træneren rådede mig til at Benson skulle måde og lege med så mange hunde som muligt. Og helst Gravhunde hvis det var muligt - for at hjælpe ham med at komme over chokket. Og undgå at han bliver bange for alt og alle.

Så derfor søger Benson legekamerater, som vil hjælpe ham over chokket.

Benson er en lille mops på 3,5kg. Men en masse gåpåmod.
Han kan med alle hunde, men efter igår er han blevet en smule usikker.
Han har aldrig bidt, ikke engang igår da han blev overfaldt.

Så det er ikke fordi han er agresiv han skal "trænes".

Legekameraten skal være:
- Gerne "lille", emn hvis den er større gør det intet. Han er van til at lege med hans bedste ven Samojede (21kg) Cosmo.
- Venligt sind. han skal IKKE overfaldes igen.
- Alle racer er interessante, dog helst gravhund da det er dem han skal genvinde troen på. smiley

Håber der er nogle er vil hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekamerater (gerne gravhund)
  • #1   11. jan 2010 jeg ville gerne hjælpe men du kommer desværre fra fyn. jeg er fra midtjylland.
    min mor har nemlig den dejligste stille gravhund på 9 år som kunne være perfæft til din lille moms smiley

håber du finder nogen der kan hjælpe dig smiley

• #2   11. jan 2010 Øv,.
    Ja det skulle jo helst være i nærheden af mig,

Kommer fra Munkebo - på fyn - tæt Odense

• #3   11. jan 2010 Vi har en lille hvalp på 11 uger som meget gerne vil lege. Han er godt nok ikke en gravhund, men andre hunde kan vel også bruges. Vi bor godt nok på Tåsinge, men hvis du har mulighed for at komme herned en gang imellem vil vores Balto nok gerne lege med ham. Vil gerne have nogle legekammerater til ham også nemlig...

• #4   12. jan 2010 Det kunne godt været det kunne lade sig gøre.
    Det er dog lidt langt væk.
    Hvor stor er han? forresten LÆKKER er han ihvertfald

• #5   12. jan 2010 Ja det er lidt af en tur, men det kunne måske være godt for hundene. Balto mangler nemlig også en legekammerat, evt en gå-tur-kammerat hvis det skulle have interesse... Han er nemlig stadig lidt utryg ved at gå tur, men jeg har oplevet det hjælper lidt på det hvis der er en anden hund med.... han er ikke særlig stor endnu.... ca. 30 cm i højden (over skuldrene)....

Kommentér på:
Legekamerater (gerne gravhund)

Annonce