hva skal vi stille op kønsmoden eller? {{forumTopicSubject}}
Bimmer er en super dejlig og nem og sød hund.. MEN han har simpelthen et problem med vores datter på 7 år hun kan ikke få lov at gå i fred for ham uden han skal snuse hende i numsen eller skridte total belasten, har prøvet når jeg har set det sige NEJ og får hans opmærksomhed hen på noget andet hvad også går super fint lige til vores datter igen rejser sig fra sofaen eller bare går rundt.... Han gør det kun ved hende ikke andre.. Eller har lagt mærke til at når vi får gæster så er hmm tissemanden ude og han er hel vild... Og når han møder andre hunde så gør han alt for at parre dem.. Hvad skal vi lige stille op med ham? Han er virkelig hel tosse med andre hunde og de skal virkelig ikke stå stille for så gør bimmer alt for at parrer dem.. Jeg er ved at være godt træt af det efterhånden. Men er det meget normalt ???
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 84
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Man kan ikke på det tidspunkt bedømme, om det er noget, der vil vare ved, eller om det stabiliserer sig igen.
Så personligt ville jeg ikke træffe nogen afgørelser på dette tidspunkt, da det er umuligt at sige, om det overhovedet er et problem.
I skal - som I har gjort - anvise ham hvad der er acceptabel adfærd, og hvad der ikke er.
Men gør det lidt gentle - det er en følsom periode.
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 84
hva skal vi stille op kønsmoden eller?