{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fyld til marvben/kong?
  • #1   10. jan 2010 jeg sætter en omgang hundefoder i blød med kogt vand, koger en pose ris og moser det hele sammen

  • #2   10. jan 2010 Hundens tørfoder, som man opløser i vand, putter ned i og fryser:-)

    Sakset fra en hjemmeside:

    *Fuldfoder blandet med lidt leverpostej.
    Fuldfoder blandet med lidt jordnøddesmør eller smøreost.
    Kartofler moset med lidt sovs evt. tilsat ost eller kødstykker.

    Letvægterne:

    Ikke alle hunde kan tåle kaloriebomber som leverpostej, sovs og kartofler. Det kan derfor anbefales at tilsætte tern af eksempelvis gulerod, æble, majs eller ærter i blandingen og på den måde gøre godbidden mere kalorielet. Andre forslag:

    Light hundemad på dåse evt. blandet med fuldfoder.
    Kogte ris eller pasta blandet med tun, kylling eller lign. Evt. tilsat lidt væde der får det til at hænge sammen.
    Moset banan og A38 blandet med fuldfoder. Evt. tilsat lidt hakket pålæg
    Brødtern blandet med torskerogn og bouillon.

    Frosne fristelser
    En Kong kan også fryses. Placér Kong'en på hovedet i et glas (husk at stoppe hullet i spidsen) og fyld den så med suppe eller bouillon evt. tilsat lidt pasta, ris eller fuldfoder. Kong'en fryses i min. 4 timer og bliver til en rigtig lækkerbisken - særlig på en varm dag.*


  • #4   10. jan 2010 Hvis man virkelig har mange peng kan man købe en tube der hedder kong stoff det er en masse som man bare fyler inden i og versgod så er der serveret men en tube koster også 75 kroner.
    men min hn elsker det...


  • #5   10. jan 2010 Jeg har altid kogt noget tykt havregrød og blandet det sammen med noget, hunden synes er lækkert. Nogle gange faktisk bare hans egen tørkost, andre gange leverpostej eller måske nogle kødrester..

    I fryseren og så er det i vinkel.


  • #6   10. jan 2010 hold da op, sikke mange forslag.. tusind tak!! ;o)

  • #7   10. jan 2010 hvis man bruger det engang imellem har KONG også selv noget man kan putte i, men det fungere som slik til børn smiley

  • #8   10. jan 2010 jeg putter råt kød i Ludos, det elsker han!

  • #10   10. jan 2010 Jeg tror faktis, jeg vil gå ud og lave en tyk tyk lækker risengrød til min lille vaps og finde noget lækkert snask at blande i... Det er længe siden ;o)

  • #11   10. jan 2010 Jeg blev også inspireret og kom i tanker om at jeg havde nye marvben liggende. Så nu ligger tøserne og gnasker........*G*...... Blackie vil ikke ha`, hans mave er lidt dum idag:-(

  • #12   10. jan 2010 Lige en tilføjelse til Mettes mange forslag:
    Hunde (og mennesker smiley ) Kan hurtigt få problemer med maven når de spiser banan så ville ikke turde burge den på den måde!

    Gode forslag.. Havde faktisk tænkt at jeg ville lave ben med opblødt foder til Coda i dag smiley


  • #13   10. jan 2010 Maria:

    DET gør Blackie dog ikke denne gang, men hans mave syder og sprutter og jeg har næsten ikke mere Pro-Kolin tilbage:-(( Han har fået 4 streger til morgen og der er 2 tilbage, så jeg håber at det bliver bedre og at jeg kan få ham til at spise lidt aftensmad:-(

    Hvad er der med Divas mave?


Kommentér på:
Fyld til marvben/kong?

Annonce