Min lille hund - HULK {{forumTopicSubject}}
Huhhha...
Vi var ved dyrelæge igår, og det gik slet ikke som forventet!! Chanel bev vaccineret og tjekket, og hun var i super stand. Koko derimod, var slet ikke ;-( Hun havde noget betændelse i tandrødderne, som havde splittet flere af rødderne, og dyrelægen måtte derfor rykke 15 tænder ud! Vi var grædefærdige da han fortalte det. Heldigvis skulle det ingen konsekvenser få for hende, men lige nu er hun godt nok skidt tilpas. Hun får selvfølgelig smertestillende de næste 10 dage, men vi har aldrig set hende så trist før - har faktisk aldrig rigtig set hende trist. Dyrelægen var helt i chok da vi fortalte hun ikke havde vist tegn på smerter (og vi var i chok over at han sagde hun burde have haft det)... Hun har spist som hun plejer, uden den mindste brok, har leget, puttet og hygget sig. Kan da kun håbe det er fordi hun ikke har haft ondt, men tanken om at hun har - føj det gør ondt at tænke på. Især fordi hun altid siger til hvis der er noget.
Er der nogen der har erfaringer med dette, for kunne godt bruge lidt hjælp. Hun bløder rigtig meget, og hun ryster og er bare ked - halen er helt nede hele tiden og hun gider ikke noget som helst. Snakkede med dyrelægen efter jeg var kommet hjem igår, og han siger det er ganske normalt, men der må da være noget vi kan gøre for hende?? Vi har givet hende fiskefrikadelle og bacon, som hun elsker, og hun spiser det når vi håndfodrer, men hun er fuldstændig nede
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 568
Nu er det jo en del tænder der er kommet ud så giv den et par dage. Kan den lide is? Ellers så frys lidt druer og giv den, det køler dejligt i munde. Det er i hvert fald hvad jeg gav min gamle dreng da han fik hevet 10 tænder ud..
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.182
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Opblød hendes mad i varmt vand og lad det køle af før hun får det.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Mange varme tanker herfra. Håber snart hun bliver glad og frisk igen!
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 246
Vi har opblødet hende mad godt og grundigt, men hun har ikke selv taget noget at spise Igår ville hun ikke spise før meget sent, og der fik hun en fiskefrikadelle og lidt bacon. Kæresten er hjemme ved hende nu, og han prøver at få hende til at spise lidt af det opblødet mad - håber hun vil Han skriver heldigvis lige nu, at hendes hale er lidt oppe igen weeee. Nu skal hun bare få spist noget!!! Er is godt? Er med på at det køler rigtig godt, men kan det ikke gøre ondt på nerverne, eller er de gemt godt væk efter dyrelægebesøget? For hun elsker is. Og er helt med p at vindruer er fybab for hende :o) Tusind tak for jeres hjælp og tanker!
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 568
Jeg har snakket med min dyrlæge og ifølge deres liste over "giftigt foder" så står der intet om at de ikke må få lidt druer i ny og næ det er kun meget store mængder der er farlige.
jul 2007
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.182
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Det kan godt være I synes det er synd for hende, men det må I ikke lade hende mærke..
jul 2007
jan 2005
Og ellers ville jeg behandle hende som I gør til hverdag.. Ikke noget ekstra.. Nej søger hun tryghed får hun det.. Men det er jo nok kun lige nu her, hvor hun stadig er lidt påvirket.
Men jeg ved godt det er svært..
jul 2007
jan 2005
Min lille hund - HULK