{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når køber springer fra.:(
  • #2   8. jan 2010 Jeg har selv haft hvalpe, som jeg måtte levere tilbage til opdrætteren.

Det er der ingen skam i, for hvis hvalpen ikke finder sig til rette i det miljø den skal være i, og ikke opfylder køberens forventninger til hvalpen.

Hvalpen er måske meget nervøs ( ikke nervefast)
    Og selv om man giver hvalpen en chance for at falde på plads, og begå sig i miljøet,
    Hvalpen opfører sig meget sky,
    eller andre ting som kan ha stor indflydelse på hvalpen senere hen.

Selv om man så har hvalpen i op til 4 mdr. og der ikke er sket nogen forbedreing med hvalpen, så er der kun en vej tilbage, tilbage til opdrætter.

Ja, det er surt, både for opdrætter og for køber, men sådan er betingelserne, for begge partere.

• #3   8. jan 2010 Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt for dig og hunden, at han skal agere prøveklud, men hvis man skal se en lille smule positivt i det, er det da heldigt, at de indser det nu og ikke om et halvt år trods alt. Held og lykke med at finde ham et godt hjem smiley

• #4   8. jan 2010 Det forvirre ham ikk- betragt det som en lille ferie for ham- men hvad der undrer mig er at du skriver i annoncen at du vil have mulighed for at se ham engang imellem.. -det tror jeg mere VIL forvirre ham. men umiddelbart kan jeg godt forstå dig, men tror også bare at man skal se i øjnene at hunden skal have et nyt liv, og den vil få det bedre hvis den ikke hele tiden blev mindet om det gamle.

Jeg er enig med jens og marianne.. det ville bare have været ærgeligt hvis de havde fundet ud af det senere..

• #7   9. jan 2010 Wow wow folkens.. Inden i lige begynder at dømme.. Så har jeg fundet et nyt hjem til Alvin.. Men bare ikke fået det noteret herinde.. Ville aldrig af med kenzo også beholde den nye.. Kenzo er mit hjertebarn og jeg ville aldrig gå af med ham medmindre det var strengt nødvendigt..

Kommentér på:
Når køber springer fra.:(

Annonce