{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Lufte tur i høj sne {{forumTopicSubject}}

Heldigvis har jeg et par langbenet hunde, men hvad gør de hunde ejere der har små hunde.....feks gravhunde,
Når de skal luftes og der ligger rigtig meget sne???
Her hvor vi bor, er der allerede 50 cm sne (og de har lovet meget mere det næste døgn) Mine 2 hunde har ik' problemer med at gå, men hvis de havde været lavere, så ville de da forsvinde i sneen ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lufte tur i høj sne
  • #1   5. jan 2010 De hopper smiley Og så synker de jo kun i til maven! Louie skal altid ud i højeste driver, det ser så sjovt ud. Han ligner en ræv blandet med gaselle og hare.

• #2   6. jan 2010 Jeg har oplevet det med Gizmo og han synes bare ikke det var sjovt, vi prøver at gå hvor der er ryddet og så må skovture vente til der er mindre sne... Fluffy er jo heller ikke kæmpe men hun elsker sneen så hun leger buldozer lige igennem de størte bunker *LOL*

• #3   6. jan 2010 noah er så let at han kan gå på toppen, det ser lidt fedt ud når brutus kommer løbende og nærmest skal kæmpe sig igennem driverne, og noah bare kan gå lige så fint ovenpå dem...*GGG*

• #4   6. jan 2010 Kvik er en frossenpind, så han står ved døren og venter på at "mor" her har lavet et spor i snen, som han så kan gå i. Han går altså i mine fodspor ude i sneen. Også selvom der ikke er meget sne.

• #5   6. jan 2010 Min mor har en DSG-blanding og hun hopper ganske enkelt gennem sneen. Hun kan så ikke holde til meget lange gåture når der er så meget sne, for alt det hoppen bliver jo hårdt. Men gåture kommer hn skan på:o)

• #6   6. jan 2010 Ja, min hopper også igennem. Det ser sjovt ud smiley

Vi har haft besøg af min datters japanske spids i dag, der er næsten 5 mdr. gammel. De to små har hoppet rundt i haven, så nu er den jomfruelige sne pløjet igennem, så nu behøver man ikke engang hoppe mere - nu kan der spurtes igennem trods rimelig meget sne ;o)

• #7   6. jan 2010 Nessa sætter i løb når hun kommer i høj sne og så må man bare løbe med(hun er i snor) hun blir helt vild...og får mopseflip i sneen hvis der er meget..Hun skynder sig at gøre sig færdig så hun kan komme ind i varmen igen. Hun er ikke fan af sneen...og slet ikke nu hvor der er så meget og der fyrer og er koldt

• #8   6. jan 2010 Charlie elsker det. Jo mere sne jo bedre. Også bliver han jo tørret og pakket ind når vi er hjemme igen.

• #9   6. jan 2010 Vores Jack sad fast i en drive igår ... den bette stakkel ! Så hna måtte lige hjælpes fri og få 10 meter i favnen *S*

Kommentér på:
Lufte tur i høj sne

Annonce