685 visninger
|
Oprettet:
Jer med der har en chihuahua:) {{forumTopicSubject}}
Jeg har her for 2 måneder siden, købt en lille chihuahua han:)
han elsker og putte, ligge under dynen med mig, under min den ældste shih tzu tæve, fordi hun har lang hår. Han er kort sagt varme nakoman:) skal lige siges at han er kort håret, så kan godt forstå det:)
Spørgsmål: ville en hule kurve med et tæppe være en god ting? Og kan jeres godt lide kurve huler?
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 207 Svar: 537
det med en hvalpe går, som en hule er en rigtig god idé:) tror jeg vil købe sådan en til han så:) han er også den eneste af mine hunde der gider sin kurve med tæppe i:) de andre gider ikke!
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 489
Men tror helt sikker en hule til din lille chihuahua vil være et hit, lidt tilvending og så er den der:)
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Men nu har jeg købt et lammeskind med ok langt hår til dem, som ligger foran vores varmeovn (Nøøøj, dét er altså et super hit!)
Og ellers har vi altid en dyne liggende i sofaen når de er alene hjemme, så putter de sig under den - Når vi er hjemme er der faktisk også altid en dyne i sofaen? Hmm.. Smil. Vi er vidst alle nogle varmenarkomaner hér i hjemmet, hæhæ..
Men det ligger til racen at ELSKE varme - De er jo oprindeligt fra Mexico, så klart det kolde danske klima skræmmer dem ind under dynerne
KH Ann-Sophie
nov 2007
Følger: 85 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 870
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 207 Svar: 537
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Vi havde selv én dengang vi ikke havde hunde (men kat), og synes de er ret kraftige?
Men ja, de eeelsker varme - Så hvorfor ikke give dem al den varme vi kan? :')
Begge mine ligger også under min dyne hele natten - Jeg kalder dem mine 2 varmedunke Men synes nu det er dejligt, jeg er selv en frosenpind.. Smil..
KH Ann-Sophie
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.305
Jer med der har en chihuahua:)