{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Jer med der har en chihuahua:) {{forumTopicSubject}}

Jeg har her for 2 måneder siden, købt en lille chihuahua han:)
han elsker og putte, ligge under dynen med mig, under min den ældste shih tzu tæve, fordi hun har lang hår. Han er kort sagt varme nakoman:) skal lige siges at han er kort håret, så kan godt forstå det:)

Spørgsmål: ville en hule kurve med et tæppe være en god ting? Og kan jeres godt lide kurve huler?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med der har en chihuahua:)
  • #2   4. jan 2010 Okay, ville bare gerne hører om det kun var bailey:)

det med en hvalpe går, som en hule er en rigtig god idé:) tror jeg vil købe sådan en til han så:) han er også den eneste af mine hunde der gider sin kurve med tæppe i:) de andre gider ikke!

• #3   4. jan 2010 Min elsker at ligge under dyner og tæpper - nogle gange så meget, at jeg bliver helt nervøs for, om han trækker vejret:o) PUTTETROLD.
    Men tror helt sikker en hule til din lille chihuahua vil være et hit, lidt tilvending og så er den der:)

• #4   4. jan 2010 En hule ville klart være et hit - Har selv haft én til mine piger, men desværre fik de bidt lige rigeligt i den ;') Hæhæ..
    Men nu har jeg købt et lammeskind med ok langt hår til dem, som ligger foran vores varmeovn (Nøøøj, dét er altså et super hit!)
    Og ellers har vi altid en dyne liggende i sofaen når de er alene hjemme, så putter de sig under den - Når vi er hjemme er der faktisk også altid en dyne i sofaen? Hmm.. Smil. Vi er vidst alle nogle varmenarkomaner hér i hjemmet, hæhæ..
    Men det ligger til racen at ELSKE varme - De er jo oprindeligt fra Mexico, så klart det kolde danske klima skræmmer dem ind under dynerne smiley
    KH Ann-Sophie

• #5   4. jan 2010 vi fik en hule med Dine og det har været alle vores hundes ynglings kurv.. lige ind til den gik i stykker.. men altså min Dine er under min dyne hver nat nu og jeg tror sku ikke jeg ville kunne få hende ned i en kurv igen... hun nægter simpel hen.. smiley

• #6   4. jan 2010 Jamen, bailey ligger foran vores varmeblæser. Ligge altid helt op af liva, eller under dynen, eller i tæppet i kurven:) og vi har også næsten altid en dyne i sofaen, så en hule med et tæppe i, ville nok være et rigtig hit. Hi hi:) men ja, forstå heller ikke de kan ligge under sådan en dyne en helt nat. Han kan også være i fred i en hule. Liva elske og drille ham når han sover, og han bliver godt nok MEGA sur!

• #7   4. jan 2010 Nu ved jeg ikke om det kan give bivirkninger, men tænker lidt at en varmeblæser kan være skidt for hans øjne og evt pels?
    Vi havde selv én dengang vi ikke havde hunde (men kat), og synes de er ret kraftige?
    Men ja, de eeelsker varme - Så hvorfor ikke give dem al den varme vi kan? :')
    Begge mine ligger også under min dyne hele natten - Jeg kalder dem mine 2 varmedunke smiley Men synes nu det er dejligt, jeg er selv en frosenpind.. Smil..
    KH Ann-Sophie

• #8   4. jan 2010 jeg har 2 chier og 2 dper de har huler og kurve med tæpper som de ruller sig ind i, og om natten ligger de under min dyne alle 4 og ligger de i sofaen er det på et tæppe og tæppe over sig de elsker varme,

Kommentér på:
Jer med der har en chihuahua:)

Annonce