Passes ude {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Da jeg er MEGET højgravid, og derved kommer til at ligge en uges tid på sygehuset her inden så længe, så har jeg lige et par spørgsmål...:
Vi har fået min svoger til at passe Uffe - han går pt. hjemme, så det passer jo fint...!
Men vi har gang i det helt store træningsarbejde ang. gæster... Og det går bare super meget fremad....!! Skal jeg bede min svoger om at opdrage videre....? Eller er det OK at der bliver en "pause" i træningen...? Jeg vakler lidt, for jeg tror faktisk ikke at han kan finde ud af at være 100% konsekvent, og frygter altså lidt at det så gør mere skade end gavn...
Det samme gælder vores regler om ikke at slikke, kun at hoppe i sofaen når man får lov og IKKE at hoppe op.... Hvad havde I gjort....?? For bliver reglerne ikke opretholdt, så er det vel et stort skridt tilbage i træningen - eller kan Uffe godt kende forskel på reglerne "her og der"?
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Jeg tænker, at i også vil have travlt med den lille ny når i kommer hjem, og så selv slækker lidt på træningen, så lad du bare hund og svoger have det hyggeligt i den tid de er sammen =)
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 209
Han er aldrig blevet passet før, så jeg har INGEN ide om det nemlig
jun 2008
Vi havde trænet netop det med gæster, for at gøre det hele lettere for os selv når vi kom hjem med en lille..... Og jeg ville bare være SUPER ked af hvis det hele er spildt på gulvet, for det har ikke været en let "kamp"....
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
jun 2008
Tak skal du have Er SÅ spændt på at se hvad Uffe siger til den lille, hehe... Ikke at jeg tror der bliver nogen problemer
jun 2008
Passes ude