{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Hvad har hunden gang ? *GG* {{forumTopicSubject}}

Lulu har aldrig leget med pivedyr før. Hun plejer at lege med bamser eller gummlegetøj istedet, men her for nogle dage siden var vi ude og besøge min far. Lulu fandt så én af hans hunds pivedyr og begyndte at lege med den, men hun begyndte at pive helt vildt og fortvivlet mens hun legede med den.. Det undrede os, men vi tænkte ikke videre over det.

I dag har vi så givet hende en af hendes julegaver fra familien, som også er med piv, og hun ter sig simpelthen som en tosset. Render frem og tilbage fra hendes seng ude i køkkenet, og ind i sengen i stuen, men samtidigt piver og hyler hun.

Pivet kan mest af alt sammenlignes med, når hun piver fordi hun gerne vil ud,eller den piven som kommer når man går ind i et andet rum, og hun føler sig alene - altså et fortvivlet piv..

Er der nogen der kan forklare mig hvad pokker hun har gang i, for vi undrer os bare mere og mere over den her adfærd *GG*??

Tanker så som skruk var noget af det første der strejfede mig, men hun er trods alt kun omkring 5 måneder og har aldrig oplevet en løbetid endnu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har hunden gang ? *GG*
Kommentér på:
Hvad har hunden gang ? *GG*

Annonce