tandrensning tandrensning
Jeg har ALTID passet Diva's tænder & hud, ja det hele rigtig godt. Har altid fået ros af dyrlæger og andre folk pga hun er så pæn:-) Men i feb/marts troed min daværende dyrlæge at hun havde foderallergi og det eneste hun måtte få var noget specialfoder, ikke ben og alt det andet hun plejede at få til tænderne.
Nu har hun utrolig dårlig ånde og besvær med at tykke alt for hårde godbidder. Kan det virkelig passe at hendes tænder er blevet så dårlige på så kort tid??
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.774
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Mine får børstet tænder 1-2 gange om ugen (man burde gøre det dagligt, men hellere lidt end intet), og de har fine hvide ''Colgate tænder'' :')
Måske dét vil hjælpe dig?
KH Ann-Sophie
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
For så kan du evt give hende en tandrensning ved dyrlægen, og efterfølgende børste hendes tænder hyppigt og holde dem flotte.
Tror bestemt ikke tandsten kan fjernes via tandbørstning, det skal fjernes proffesionelt
Jeg selv er lidt skeptisk overfor tandrensninger, efter jeg har set mine forældres yorkie ændre adfærd pga nakoserne (det er noget med narkosen ''rister'' hjernecellerne i længden - derfor skal det ikke gøres for tit!)
KH Ann-Sophie
tandrensning