{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Hvordan bruger I HG? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er ved at skrive en eksamensopgave om HG som fællesakb og de under-fællesskaber, som kan opstå herinde. Vil meget gerne høre noget om hvor meget tid I bruger på HG og hvad i bruger HG til? (Forum, snakke med hundejere som I kender på forhånd, købe/sælge ting, udfordringer osv).

Mange tak på forhånd:-)

Mvh

Alexandra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan bruger I HG?
  • #1   26. dec 2009 Evt et slags skema så du får nogle lidt mere præcise svar som er lidt nemmere at analysere ? smiley
    Bare en ide!

• #2   26. dec 2009 Jeg bruger HG

Mest til at læse om andres "problemer" og erfaringer med hunde, hunderacer, træning osv. skriver ikke altid helt så meget i debatterne osv. men læser aktivt med smiley
    - jeg har lært en del ting efter jeg startede at bruge HG smiley

Og så bruger jeg self. også siden til at snakke med dem jeg kender her på siden, udfordringer, kigge andre hundes profiler osv.,

Jeg bruger vel sammenlagt en 3-5 timer dagligt her inde (uha det lyder sgu af meget *LOL*)

• #3   26. dec 2009 Jeg bruger HG hver dag mere eller mindre.. Nogle gange kun lige i et par minutter, mens jeg andre dage kan få flere timer til at gå herinde..

Jeg bruger fortrinsvist HG til at få/søge informationer om sygdomme, adfærd, racer, høre om andre folks erfaringer, dele historier også viden.

Udfordringer bruger jeg som regel aldrig. Bedømmelser går jeg heller ikke rigtigt op i.

• #4   26. dec 2009 Jeg bruger hg næsten hver dag. Meget til at bruge andres "problemer" syns jeg af og til man selv kan bruge til noget, til spørgsmål, andres erfaring, Bruger ikke så meget markedet,kigger dog ind af og til.

• #5   26. dec 2009 Hvilken eksamen kan man tage med sådan et emne?

• #6   27. dec 2009 Okay tak for svarene:) Jeg laver også interviews med to brugere herinde fra så jeg får fyldigere og mere specifikke svar. Men synes det er meget fint lige at høre hvordan en bredere vifte af folk herinde har det med HG og som sagt, hvor meget tid og energi, der bliver lagt herinde.

Doggymom: Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med et suppleringsfag (3. år på Århus uni.) i noget der hedder Begivenhedskultur. Faget jeg skriver eksamensopgaven i hedder Moderne Identitet. Men ja, det er et lidt atypisk opgaveemne:-)

Kommentér på:
Hvordan bruger I HG?

Annonce