{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Øv Øv {{forumTopicSubject}}

Troede bølle kunne slippe men der er ikke meget mere at gøre. kan ikke få bølle til at stoppe med at afmærke at det er ham der er hand hunden.. så nu er det snart til dyrelægen for at blive kasteret nogen der kan give mig noget hjælp til hva man skal være opmærksom på inden og efter han er blevet det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv Øv
  • #1   23. dec 2009 Taiko blev kast for 14 dage siden. Skulle afleveres kl 9.
    Mad sidste gang kl 18,dagen før. vand til kl 23 dagen før
    Lids sløv resten af dagen men allerede dagen efter ganske frisk.

• #2   23. dec 2009 maria er meget i mod kasterering... det var det jeg troede han kunne slippe for men har haft en lang snak med min bonus mor om det i dag

• #3   23. dec 2009 har nemlig aldrig prøvet det... men syntes det er så synd for ham at han ikke kan avle men os synd for ham at han ikke kan komme med så mange steder hjem til andre fordi han afmærker

• #4   23. dec 2009 hvad har du prøvet for at få ham til at lade være?
    det skal ilge siges, at en kastration ikke med sikkerhed løser dit problem... Så du skal ikke gøre det "bare" for at løse det problem...

• #5   23. dec 2009 nej ved jeg godt.. skal til dyrelægen med ham i januar der skal han have en vacc så vil jeg snakke med dyrelægen.. men der er ingen ting her hjemme overhovedet ikke med det samme han kommer et sted hvor der har været en anden han hund marker han

• #6   23. dec 2009 At han ikke kan avle er ikke synd -hunde har ikke ønsker og drømme om at få hvalpe. De har instinkter og disse fjerner man jo når man kastrerer (nogen hanner parrer alligevel, men de kan jo så ikke lave hvalpe).

Hunden er fuldstændigt ligeglad med om den får hvalpe eller ej.

Med det sagt -jeg går som sådan ikke ind for kastration, medmindre self at hunden har hormonrelaterede problemer. AT strinte inde kan efter min mening godt afvænnes, men det er self et spørgsmål om hvor meget arbejde man er villig til at lægge i, og for nogen vil kastration være den rette løsning på problemet.
    Det er et ret lille indgreb, og hunden er hurtigt ovenpå igen:o)

• #7   23. dec 2009 michelle

Vi har prøvet og prøvet hver gang vi har været nogle steder det bliver værker værre eller bedre det er derfor. har virkelig tænkt det i gennem. og snakket med min bonusmor om det i dag..

Kommentér på:
Øv Øv

Annonce