{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Slebet/knækket negl. {{forumTopicSubject}}

Hej.min broders hund løb i sneen i dag og legede og da vi kom ind så vi at han blødte fra 2 negle.
Det er som om neglene er blevet slebet af.
Han halter ikke og piver hellere ikke, det ser slet ikke ud til at genere ham.
Det bløder ikke mere.

Når det ikke bløder og han ikke har ondt skal vi så bare lade det være eller vil i mene Dr.dyr skal kontaktes.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slebet/knækket negl.
  • #1   23. dec 2009 Min har gjort det samme, den er knækket helt op til hvor roden starter.

Jeg har ordnet det selv vasket det og holdt rent hele tiden. Jeg har været ude og købe sådan en potesok til ham når vi skal ud og gå i saltet da det nok ikke er det bedste at få op et sår.

Men i behøver ikke kontakte dr. dyr. Men sørg for den har noget på den pote det drejer sig om når i går tur, så der ikke kommer betændelse i.

• #2   23. dec 2009 Det her er ikke helt oppe, den er ligsom slebet ned til det halve.

Men tror også bare jeg vil sige til ham han bare skal holde det rent.
    Og hvis det så begynder at bløde tit igen, kan han kontakte dr.dyr.
    Jeg ville bare være sikker på det ikke var farligt at hunden blødte fra neglen, for jeg ante ikke om det kunne vokse sammen.

• #3   23. dec 2009 Sne kan være ret hård ved både poter og klør. Så mon ikke det ganske enkelt er blevet slidt af.

Men kan få noget der hedder klip-stop, som normalt bruges til hvis man har klippet for langt ned, når man klipper klør. De er godt at have stående, for det ville osse kunne bruges til at stoppe blødningen ved sådan et uheld.

Og så ville jeg måske give hunden er sok e.l. på når den skal ud i dag, bare så der ikke slides yderligere på kløerne

• #4   23. dec 2009 Det tror jeg da lige jeg vil ned og købe både til min bror og mig selv, for det er da rart at have hjemme, hvis uheldet skulle være ude.

• #5   23. dec 2009 Jeg har købt en sok til Tyson en han kan gå med udenfor der er beregnet til det.
    Prøvede nemlig almindelig strømpe og plastik pose men intet af det virkede optimalt. Måske fordi han fræser rundt hehe

Kommentér på:
Slebet/knækket negl.

Annonce