{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Hvorfor hvalpe billeder? {{forumTopicSubject}}

Har lige været rundt og kigge i en hel stak profiler, og sidder lidt og undre mig over hvorfor folk vælger at sætte hvalpebilleder på som de første man ser når det så jævnligt viser sig at det er meget ældre hunde og slet ikke en hvalp man beundre.
Synes faktisk det er lidt synd (det er så min subjektive mening) for selvom hvalpe da bare er super nuttede så er der da ikke noget skønnere end en hund med lidt mere personlighed i ansigtet - synes da at Victor er nuttet på sine første billeder, mensynes virkelig han er smuk nu!
Så hvorfor vælge hvalpebilleder?
Og dette er <b> ikke </b > ment som kritik, og det er heller ikke oplæget til en fjentlig diskusion.. bare mere en forespørgsel om hvorfor man har valgt netop det billede I har valgt skal være repræsentant for jeres hund (første indtryk) - alle må gerne begrunde - hvalpebillede eller ej *ss*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor hvalpe billeder?
  • #1   26. mar 2006 Hov...
    Har vist ikke helt lært det med fed og kursiv endnu *G*

• #2   26. mar 2006 Har et lidt gammel billed på af Idun - udelukkende fordi jeg ik har fået taget mig sammen til at tage kameraet frem for nylig - smiler...

Skal nok få taget mig sammen - smiler...

Julie - !!

• #3   26. mar 2006 Karen J

Jeg har hvalpebilleder i min profil, jeg synes at de høre med, da det er jo hundens historie, fra hvalp til ???? At man så opdatere med nyer billeder, er da OK...

• #4   26. mar 2006 <b>test</b>

• #5   26. mar 2006 Julie & Co - Idun ser altså også mere end almindelig bedåredende ud på hendes hvalpebilleder - og vil da glæde mig som et lille barn til du får taget nye så.. Er sikker på hun er blevet stor og flot nu - Elsker de store hunde og er jævnligt inde og beundre dine *s*

• #6   26. mar 2006 team otterup M - Jeg har det lidt på samme måde, for de bliver jo ikke ved med at være bedårende hvalpe - de bliver jo smukke hunde og skal helst være elsket og beundret også som store (siger jeg heller ikke at folk med hvalpe billeder ikke gør *G*)

• #7   26. mar 2006 Karen - : Smiler... jamen i mine øjne er hun også stadig lige bedårende -

Skal nok tage mig sammen - smiler...
    Nogengange er det bare svært når man har 3 hunde - for de to store har for vane at mene det er dem tingene drejer sig om -

• #8   26. mar 2006 *Familien Frandsen *

<b><i>Ja, </b></i> <b>Det er super>/b>

• #9   26. mar 2006 Babett > Ja har da bestemt også hvalpebilleder i Victor´s profil.. for de er som du siger en del af deres historie og hvem de er.. smiley

• #10   26. mar 2006 Jeg har lidt blandede billeder, hun var jo også smuk som hvalp smiley

• #11   26. mar 2006 Det er det sammen som man opdatere en hjemmeside,, der bliver jo også skiftet ud... ind imellem... *S*

• #12   26. mar 2006 *Familien Frandsen* - Kan godt se du har en meget fin og klar rækkefølge i dine billeder.. Victor´s roder lidt i rækkefølgen (skal jeg også have ændret på)
    Tænker bare sommetider om det måske er fordi hvalpe får flere stemmer i udfordringer og bedømmelser at folk vælger at sætte dem først... men hurra for retten til at mene noget forskelligt og det var ikke for at fornærme dem der har hvalpebilleder først *s*

• #13   26. mar 2006 Fransen..

<p><i>Ja, det er <u>perfekt</u></i></p>

• #14   26. mar 2006 i>Ja, det er perfekt</i>

• #15   26. mar 2006 Team Otterup M - Nej der er da ikke noget galt i at man bliver glad og stolt når nogen roser ens smukke hund. Tror alle hundeejere blive glade når nogen beundre deres hund - det bliver forældre jo også når nogen siger noget pænt om deres børn *s*

• #16   26. mar 2006 - BHS Team Badass - > ha ha.. ja synes da Bestemt også det er op til folk selv.. Blev bare nysgerrig og ville gerne høre hvorfor folk vælger som de gør (voksen eller hvalpe - billeder *s*)

• #17   26. mar 2006 - BHS Team Badass -

<i>Jeg har netop den sammen opfattelse som du, det handler om at man kan
    hygge sig og få en seriøs debat...*S*</i>

• #18   26. mar 2006 *Familien Frandsen *

<font size="5"><i><b>Er du begyndt at græde???&nbsp; Nej lad vær med
    det!!!!..... *LOL*</b></i></font>

• #19   26. mar 2006 Babett > Sommetider har du de mystiske bemærkninger til en kommentar - må være fordi jeg er nordjyde at jeg undre mig.

• #20   26. mar 2006 *Familien Frandsen * - *ralle* har lige være inde og bedømme og afbedømme jeres skønne Cæsar *G* Kan godt lide den holdning - Overvejer selv at anlægge mig den på et tidspunkt *s*

• #22   26. mar 2006 *Familien Frandsen * - Ha Ha.. Jamen er da bestemt også tilfreds med at være jyde.. Tænkte bare Øhh Nåh til den besked det var alt.

Team Otterup - Jaaaaaaa.. Det er skønt med skøre, sjove, varme, venlige, lidenskabelige hundeejere.. havde meget få i vores vennekreds lige da vi fik Victor, men så er det dejligt at møde andre hunde-tosser som en selv - her og i virkeligheden *s*

• #23   26. mar 2006 Karen J

<i><b>Det er ikke personligt ment, &quot;hvis det var det med at græde&quot;
    *S*</b></i>

<i><b>Og am du er Nordjyde eller hvor du kommer fra, har intet med det at
    gøre.... *S*</b></i>

• #24   26. mar 2006 Ditte Marie H - Og sikke en bedårende lille hvalp hun er!!!! Hold da op hvor er hun sød!

• #25   26. mar 2006 Familien Frandsen > *G* Ralle er en halslyd

• #26   26. mar 2006 <i><b>Jeg øver mig bare lidt...&nbsp; Håber at I kan bære over med mig...
    *SS*</b></i>

• #27   26. mar 2006 Katherine M - Ja sådan har jeg det også (når det gælder min egen hund ihvertfald) - og du kan også nemt flashe os alle sammen med voksenbilleder af din Lola, for hun er da vokset op og er blevet en skønhed!! Smukke Smukke pige

• #28   26. mar 2006 Babett > Helt okay.. der er plads til os alle *s*

• #29   26. mar 2006 *Familien Frandsen *´- Emneskift - Det seletøj Cæsar har på, på sine sidste billeder .. kan han blive ved med at passe det længe? (Læs - kan det mon passe en ikke udvokset skødehund på 55 kg?)

• #30   26. mar 2006 Enig med F F og Kathrine ang det med udfordringerne... Var faktisk derfor jeg startede debatten - efter at have kigget udfordringer igennem *s*

• #31   26. mar 2006 Kathrine > Ja alle hund har bestemt charme og deres egen skønhed, meeeeen har vi ikke alle favorit racer? jeg elsker store hund (mastiff, GD, boerboeler etc og så lige den lille buller -meeen skal ikke have en buller selv, for så ville jeg måske ende med at sætte omvendt tape på dens øre for at de skal blive nede *GG*)

• #32   26. mar 2006 *Familien Frandsen * - Du skal være velkommen til at kigge forbi - og ja.. det er powerselen - den sele Victor har nu er nemlig ved at være for lille *s*

• #33   26. mar 2006 Team Otterup - Ja det lyder unægteligt træls for jer.. Kan godt forstå at det må være et savn for jer at kunne lufte sammen med andre hunde og deres ejere... Så er det godt at kunne snakke med hundegale herinde *s*

• #34   26. mar 2006 *Familien Frandsen * - Tak for sød besked - og ja.. når man har så meget skønhed pakket ind i 55 kg låden boerboele krop, så skal de da vises frem, og ikke kun nøjes med at vise dem frem da det kun var 10 kg *G*

• #35   26. mar 2006 Team Otterup > Ja det kan jeg måske godt forestille mig.. Vi oplever også en del der bliver betænkelige når de ser victor for første gang, og tøer ikke op før de høre han kun er 11 måneder - heldigvis elsker han andre hunde (medmindre de er meget dominante, for det gider han ikke) men det er da godt I i det mindste har et par stykker at lege og mødes med *s*

• #36   26. mar 2006 F F - Æv *begynder slukøret at knappe bagklappen på min natpy i igen*.. Troede lige det var mig du talte om *lol*

• #37   26. mar 2006 Team Otterup - Ja det er noget l--- når de først er blevet overfaldet! Victor er skrækslagen for Kleiner münsterländere fordi han er blevet bidt af sådan en.. Heldigvis er han ikke blevet aggressiv af det, men det kunne han jo lige så godt være blevet.

• #38   26. mar 2006 Team Ott og Kathrine - Efter det med Kleiner münsterländerne har jeg altid en lille blikdåse med mønter i lommen (kast den på hunden eller lige ved siden af så bliver den tit forskrækket og forvirret) og så købte jeg en flaske der har været klorhexidin i og tømte ud, vaskede og tørrede og den er der så vand i.. Når der så kommer en aggressiv hund lige imod os og den ser ud til at mene det så får den lille et sprøjt vand i hovedet) det er vigtigt der er et hul som ikke er for stort.. det skal være et sprøjt du klemmer ud lige i hovedet på den.. man kan ikke hælde så virker det ikke før den måske har fat i din hund.

• #39   26. mar 2006 Tema Otte> Ja det er lidt besværligt at slæbe rundt på, men når vi går i det område hvor vi sommetider måder dem, så tager vi næsten altid tingene med (kan jo smutte at man glemmer det) jeg vil bare ikke have en 70 kg ´s angstbider for så ender jeg hurtigt med den sidste tur til dyrelægen, og det nægter jeg "bare fordi" nogle mennesker ikke tager ansvar for deres hunde

• #40   26. mar 2006 Katherine M - Jeg springer da også til, men de hunde vi har størst probs med kan finde på at springe på andre hunde selvom de ikke har været inærheden af dem... Victor sad feks på mine tæer da der pludselig sad to Kleiner münsterländerne i halsen på ham, og han havde ikke spillet op til nogen af dem, for han er rigtig bange for dem.. så er der ikke andet at gøre end sætte en fod på den angribende øverste hund og så sende den i kredsløb om jorden.. og så begynde at råde af den jæger der synes man ikke må sparke hans hunde og at dyr jo selv finder ud af dens slags.. man kan evt prøve at kaste blikdåsen på ham også eller give ham et sprøjt vand hvis man tør *looooool*

• #41   26. mar 2006 Katherine M - Hørt!! men bliver altså rystet over folks dumhed.. sådan en mand burde ikke have hunde - men jeg samler også gerne i til en aflivning af begge de sindsyge bæster.. er sikker på der ville komme en del penge ind hvis jeg stemte dørklokker i området *G*

• #42   26. mar 2006 F F - thanks.. dejligt at snakke med mennesker der faktisk har et sundt forhold til hvordan hunde skal være og hvordan de skal opdrages.

• #43   26. mar 2006 Katherine M - Tak for er du sød smiley

Tak for snakken - Jeg må videre i dagens program - Kan I have en dejlig dag *ss*

• #44   26. mar 2006 Katherine M - der skulle stå Tak hvor er du sød smiley

Kommentér på:
Hvorfor hvalpe billeder?

Annonce