{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Hundejagt i sneen {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra en timelang hundejagt.

En lille hund jeg har set før med ejer løb rundt med sele på kun, da jeg var ude med Bella. Den var ikke særlig interesseret og jeg fik derfor ikke fat på den i første omgang. Jeg har ellers altid en ekstra snor med for her i Hundested er der overdrevet mange løse hunde, så vi ved aldrig hvad en gåtur byder her.
Men ja, hunden løb ind ad den vej den plejer at gå med dens ejer, så jeg troede den løb hjem. Men lidt efter ser jeg den igen og prøver så, at løbe efter den sammen med Bella, men den er løbet langt ned ad vejen, så jeg går ind med Bella og går rundt og kigger efter den i området, men jeg kunne ikke finde den og overvejer også, at gå ned og spørge i et af husene, om hvor den bor, men jeg går hjem istedet. Lidt efter gøer Bella og jeg kigger ud af vinduet og ser den igen og jeg skynder mig og løbe ud og efter den igen og så løber den ned på "dens" vej og ind til et hus og sætter sig foran døren og piver. Men den knurrede da jeg nærmede mig, så jeg var 5 minutter om, at komme hen til døren, hvor den så flytter sig af utryghed og så kan jeg ringe på..
Og så åbnede hun og bekræftede, at det var hendes og at hun godt vidste den var stukket af, men hun virkede nu ikke særlig bekymret. .
Men det var heldigvis en happy ending denne gang, smil..
Og jeg fik varmen..

Nu vil jeg lave mig lidt kakao og sætte mig foran brændeovnen.

God jul!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundejagt i sneen
Kommentér på:
Hundejagt i sneen

Annonce