{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Franske Bulldogs.
  • #1   21. dec 2009 Jeg vil ikke anbefale en blanding, for du aner ikke hvordan den ender ud og det er bestemt ikke sikkert at en blanding er sundere. Det er muligt at få en sund og rask buller. Især hvis du vælger en god opdrætter.

• #2   21. dec 2009 Ville aldrig købe en mode-race son den franske uden tavle! De kan have SÅ mange skavanker, og med tavle er du bedre sikret.
    Og det bliver ikke bedre af at man blander andre racer ind i det.

For slet ikke at tale om alt det stakkels skravl fra hundehandlerne...

• #3   21. dec 2009 DU kan f.eks få en blanding der lyder på en Fransk/Mope.

Og på en Fransk/og den der apso eller hva den hedder *GGG*

Tror ikke det er så godt at blande dem smiley

• #4   21. dec 2009 Bubber : Nu leder TS jo efter en sund hund..... Ikke at de blandinger du nævner ikke kan være sunde, men tror ikke det vil være meget anderledes end at købe en buller.

• #5   21. dec 2009 Anne Julie: Hun skriver da ingen steder at hun leder efter en sund hund, men en hund uden skavanker og spørg så ind til om en blanding kan være godt hvor jeg også svare at jeg ikke tror en blanding er godt!

Jeg har selv 3 Franske uden tavle, de er sunde og raske udover Berta der så har allergi... Men ja..

• #6   22. dec 2009 Er en hund uden skavanker ikke en sund hund?

• #7   22. dec 2009 man skal virkelig se sig for når man køber en fransk, især på grund af at det en af de hunde hvor man avler udsende mæssigt, så flad og trykket som muligt, ej ejer selv en, og har været heldig da den er uden tavle men sund og rask. men har hørt om mange der måtte igennem næseopretioner pga. de er avlet for flad snudet, men må sige jeg faktisk kun er positiv da jeg havde hørt mange historier, men igen derfor man skal kigge sig for, mener dog en hund uden tavle kan være lige så god som med, hvis den kommer fra de rigtige avlere.

• #8   22. dec 2009 men igen der altid for og imod alt efter hvad erferinger folk har, hørt om, eller læst om... for må sige i den park jeg kommer er der flere af blandingen fransk/mops som er rigtige søde velfungernde hunde, men man kender jo ikke udfaldet når man avler uden tavle eller blander, så der vil altid være de gode historier og de dårlige.....

• #9   24. dec 2009 Jeg vil ikke anbefale at få en blanding eller en fransk uden tavle, da du ikke kan være sikker på at den så kommer til at ligne en fransk...
    Når det er en fransk bulldog du gerne vill have, regner jeg også med at du gerne vil have at den også kommer til at ligne sådan en også smiley

• #10   24. dec 2009 Jeg kan anbefale dig at lave et godt forarbejde inden du køber en fransk. Tag ud og besøg flere opdrættere.
    En rigtig fransk er ikke en blanding og du kan ikke forvente at få en ren fransk uden papir da man ikke ved om bedste og oldeforældre har været af anden race, for at være sikker på at få en fransk af udseende og være måde så find en DKK opdrætter som matcher dine ønsker og behov. SÅ hellere spar lidt flere penge op.

• #11   24. dec 2009 Sender dig en invitation til den franske gruppe der kan du få svar på mange af dine spørgsmål.

Kommentér på:
Franske Bulldogs.

Annonce