763 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

to hunde der spiser sammen to hunde der spiser sammen

hejsa står med det problem at mine to damer er begyndt ikke at kunne spise i samme rum, det er den lille der begynder at knurre og blive sur på den store hvis hun bare som tænker på at gå rundt i køkkenet eller stuen, når hun spiser, ved godt at løsningen er at de spiser i hver deres rum, men tror i at man kan træne dem fra det, for det har aldrig været såden før, det er først sket i denne weekend..
håber der er nogen der kan svare på mit spørgsmål, og evt hvordan jeg kan træne det.

frabeder negative besvarelser, da det ikke er derfor jeg har lavet denne besked,
og GLÆDELIG JUL!!!! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  to hunde der spiser sammen
  • #1   20. dec 2009 Det kan muligvis nok trænes til et tålelig niveau, men risikoen for, at de en dag farer i flæsket på hinanden er der....

Er den ene på vej i løb?

Jeg syntes så personligt, at det kan være godt, at fodre hundene hver for sig - men det er for, at de ikke skal spise maden i en fart....
    Men har hundene ikke det problem, så kan de jo sagtens spise sammen.....hvis altså de ikke lige bliver hys på hinanden.

• #2   20. dec 2009 Jamen, den lille er vel ved at blive voksen? Og så er det ikke altid at de kan spise sammen.

• #4   20. dec 2009 Mine 3 kan heldigvis, uden nogle problemer overhovedet, stå og spise i samme rum.
    Men hvis der blev det mindste, ville jeg ikke tøve med at fodre dem i hver sit rum:-)

• #5   20. dec 2009 de er faktisk begge i løb, den lille er det for første gang, men de er begge i slutningen af det, men kan sagtens mærke at der er nogle hormoner i gang i den lille.. men de har også spist hver for sig idag, så det er nok nok for fremtiden de skal det osse.. men tak for jeres svar smiley

• #7   20. dec 2009 Reiki har altid været ret vogtende overfor sin mad (overfor andre hunde, ikke mennesker), så da jeg fik Gaia var det noget jeg fra dag 1 havde fokus på.

Der er sikkert mange andre måder at gribe det an på, men jeg har valgt at begge hunde skulle lære at vente på at der blev sagt værsgod (reiki kunne i forvejen), og så har jeg fodret dem i samme rum men med god afstand til hinanden. Jeg har så sat dem af, stillet skålen, og når reiki var færdig med at spise (han er altid først færdig), har jeg sørget for at aflede med noget han synes er sjovt/lækkert osv, sådan at han ikke går hen og laver ballade.
    Afstanden mellem skålene er idag npget mindre end i starten, men den første tid synes jeg det var vigtigt at afstanden var så stor at reiki ikke fandt grund tl at starte ballade, og så har jeg været i nærheden af ham mens de spiste, så jeg kunne gribe ind hvis han lavede problemer (det gjorde han nu ikke).

Ved ikke om det var til hjælp, men håber da du får løst problemet:o)

• #8   20. dec 2009 hehe søskende ting, ja de minder godt nok meget om hinanden må jeg sige smiley
    de har her til aften spist i samme rum, hvor både kæresten og jeg sad i nærheden så vi kunne springe ind hvis det var, men der var absolut ingen ting, men de var for en gang skyld osse færdige samtidig, så vi fjernede skålene med det samme. men mange tak for de gode råd:)

Kommentér på:
to hunde der spiser sammen

Annonce