{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Endelig el {{forumTopicSubject}}

JUBIIIIIII vi har fået el igen ca. kl. 16.00 puh 23 timer uden el, dvs. ingen varme, vand og ingen varm mad. Telefonen har ikke virket i omkring 14 timer ingengang mobilen var der forbindelse til.
Ikke nok med det så er en stor del af taget alle andre steder end hvor det skal være, der er sku langt efter noget af det. Jeg kan kun se DR med sne for antennerne fik også et gok af taget, parabolen ligger på jorden og der kommer ingen billeder fra den mere det ordnede taget også.
Puhhh. computeren virker da.
Vindblæste hilsner fra Djursland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig el
  • #1   9. jan 2005 Altid noget at computeren virker *GG*

Godt I fik el tilbage. Det var sørme også lang tid uden. Her gik hverken strøm eller el, men en 5-6 tagsten måtte lade livet ;o)

Godt I er i god behold *S*

• #2   9. jan 2005 Tillykke!
    Har selv heldigvis haft strøm. Lamperne har kun lige blinket.
    Tagsten ligger der også heromkring.
    Men internettet var mede fra i går kl ca 15 til i dag kl ca 16. Æv..
    Sad hele natten og prøvede at se Amerikansk Football på Zulu men signalet forsvandt hele tiden.
    Han heller ike komme i kontakt med min svigermor, der også bor på Djursland, så hun har jo nok været ligeså slemt ramt som dig ..
    Ja det var vist en værre dag for hele Danmark!
    Hilsner fra København

• #3   9. jan 2005 Puuuha det må sq ha været surt og hårdt for jer og GODT det hele nu er ordnet (næsten*SS*)..

Ved fra da jeg boede i en gammel københavner lejlighed med kun el-varme HVOR koldt det er uden strøm om vinteren Brrrrrr :o((

Knuss..

• #4   9. jan 2005 Puha... Sikke en omgang!
    Vi slap med kun en tagsten der faldt af ps å en bråt til vores ridehald

• #5   9. jan 2005 Hej jeg fyrrer med træpiller i et fyr men ingen strøm ingen varme og derfor har jeg heller ikke haft vand for det lokale vandværk havde heller ikke strøm til pumpen
    nu har vi varme igen og kan få noget varmt at drikke og spise (det er min fødselsdag i dag god gave ikke)
    ellers har vi det godt .

Hilsen Anette

Halesving Dusty og Jingo

• #6   9. jan 2005 Vi var også mørkelagt igår - heller ikke noget vand.
    Vi fik det dog igen i nat og klarede os med nærmeste gårds brønd og brændeovnen.
    Jeg ser flere herinde har haft en "omgang"?

Kommentér på:
Endelig el

Annonce