Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sko til hunden
  • #1   19. dec 2009 Det er nok nærmere salten end forfrysninger, der plager ham. Det problem tror jeg at vi stort set alle har i øjeblikket:-(

Når mine hunde kommer humpende hen til mig, varmer jeg lige boten og fjerner salt og is og så er de på marken igen:-)

• #2   19. dec 2009 Nej, vi har ikke salt ude ved os der bliver der ikke saltet, og han halter stadig er, men vil så sige det er værre når vi går ude ved vejen hvor de salter.men tænker også bare, det er jo heldigvis ikke hele året vi har det sådan, så han over lever nok, mon ikke ?

• #3   19. dec 2009 Vores kan heller ikke lide salt, men vi har fået afvide vi skal købe sådan noget potevoks som skulle hjælpe...

• #4   19. dec 2009 ALLE mine hunde har overlevet hver eneste vinter på trods af sne, salt og kulde, så mon ikke?....*GG*

Der KAN også sætte sig sne under trædepuderne, så rens poten med hånden/fingrene hver gang og så ud i sneen igen med hunden:-)

• #6   19. dec 2009 Oka, mange tak for hjælpem og god Jul til jer og jeres hunde smiley

• #7   19. dec 2009 Tja -jeg synes sko er frygteligt upraktiske, men kan jo for nogen være nødvendige.
    Men jeg ville nu foretrække at tilpasse turene til hvad hunden kan klare (altså kuldemæssigt) fremfor at give sko på.

Mine har heldigvis ingen problemer hverken med sneen eller salten. Og salt kan ellers være noget værre hø her om vinteren, men mine pelsdyr er åbenbart godt beskyttet:o)

• #8   19. dec 2009 Hader sko til hunde - men har indset at Silas er nød til at få sig et par. Hans halv-nøgne fødder kan ikke klare sneen.

Man må se på hvad hundens behov er og så handle efter det :o)

• #9   19. dec 2009 Som Mette siger, rens poten/poterne og ud og lege igen

• #10   19. dec 2009 godt med potevoks det hjælper altså

• #11   19. dec 2009 Eks. idag var jeg ude og gå tur med trille, på den stor grøn græs plæne (som så er hvid nu). Hun kommer lige ud i snen og 2 min. efter halter hun og så stopper hun op og vil ikke gå mere.

Men jeg har også det spørgsmål om hvad i mener om sko til hunden. Jeg over vejer det nemlig kun imens der er sne.

• #12   19. dec 2009 Jag har 1 år haft sko til Gizmo, fordi han fik en flænge i den ene pote og der var sne og salt alle steder, men han hadede den og den var bare nem at få til at sidde fast måtte sætte den på 20 gange på hver tur, for lige meget hvor stramt jeg satte velcroen så fik han sin lille pote op igen...

• #13   19. dec 2009 Synes heller de kan sidde ordentlig fast, sidste år ringede jeg til en butik som havde ruffwear sko på tilbud, egentlig havde jeg bare et spørgsmål inden min bestilling, men butikken sagde de netop solgte dem ud fordi hundene tabte dem hele tiden, så sparede jeg da de penge..

Kommentér på:
Sko til hunden

Annonce