{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Unghunde med ombygning på førstesal- {{forumTopicSubject}}

Selv om jeg stort set hvert år har en unghund, så bliver jeg alligevel overrasket over hvordan de kan opføre dem, når deer som skrevet er førstesal under ombygning--------Stort set alt hvad de har lært-----ja det er blevet væk i byggerodet------Som nu i dag. Vi kæmper os vej gennem sneen, for vi skal have vores tur uanset vejret-----Med Lady går det fint. Hendesw løbetid er overstået og hun er nu 3 år, og så er man da en voksen dame.-----Meen Pocha som er 17 mdr. og i løbetid----Ja hun opfører sig som en idiot----Hun har ligesom alle mine andre hunde fået at vide at det er forbudt at løbe ud i fjorden, uanset årstiden.....Og hvad gør hun så i dag--????Tonser lige ud i vandet for aller første gang----Ups, hun ligner et forskrækket spørgsmålstegn, da hun får stoppet op---er såp forvirret at hun tager yderligere et par skridt længere ud i vandet, så det nu kun er hovedet som er oven vande------Jerg kalder på hende og gå+r væk fra starndbredden, og hun får kæmpet sig i land igen-------Hmmmm. Nu må jeg så se om hun får en underlivsinfektion, fordei hun som skrevet er højløbsk, og det er faktisk derfor mine hunde ALDRIG får lov til at bade i fjorden---for stor risiko for infektion i underlivet under løbetiderne...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unghunde med ombygning på førstesal-
Kommentér på:
Unghunde med ombygning på førstesal-

Annonce