{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

TandFeen .
TandFeen .
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14

Fælder meget.. {{forumTopicSubject}}

Syntes her på de sidste mdr har min hund fældet en del.. Der er hår i alt mit tøj.. Og er sikker på hun har skiftet pæls.. Er det ikke noget med man kan hælde lidt mad olie i fodret eller i vandet.. Syntes jeg har hørt det engang.. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælder meget..
  • TandFeen .
    TandFeen . Tilmeldt:
    okt 2009

#3   16. dec 2009 Nu har jeg haft min hund i over 4 år.. Så plejer godt vide hvordan hun fælder og hvornår hun ikke fælder.. Og hendes foder fejler intet.. Det er det samme foder hun har fået i 3 år.. Og det er en amstaff jeg har..

• #5   16. dec 2009 Som Krumme og shakers mor siger er det ikke nødvendigt at give ekstra olie hvis man fodrer med ordentligt foder.
    Husk allergi kan kommer over natten. Jeg ville nok vælge at skifte foder hvis du kigger på din hunds tilstand og ikke er tilfreds. Men det rigtige resultat af foderskift kan du først se om 3 mdr.

• TandFeen .
    TandFeen . Tilmeldt:
    okt 2009

#7   16. dec 2009 Hun får HILS og har altid fået HILS voksen foder.. Der har aldrig været noget.. Hun har fældet de 2 gange om året som en hund nu gør, når hun skifter pæls.. Men der sker vel ikke noget ved at prøve og putte et par skére mad olie i hendes foder i en uge eller 2 og se om det hjælper.. ?

• #8   16. dec 2009 Cæsar fik knopper og fældede som en gal på hills. Foder producenter ændrer ofte deres fodersammensætning uden at meddele det og det kan give problemer for mange hunde. Der går 3 mdr før du kan se en effekt af om der sker noget ved at du putter olie i og der kan fældningen længe være overstået af andre grunde.

• TandFeen .
    TandFeen . Tilmeldt:
    okt 2009

#10   16. dec 2009 Så må jeg jo skifte foder.. smiley

tak for hjælpen

• #12   16. dec 2009 Det kan jo sagtens være hunden bare fælder pga det dumme vejr.

Kommentér på:
Fælder meget..

Annonce