{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

jack russell terrorist {{forumTopicSubject}}

jaaaa det hedder det nemlig oprigtigt, og nu skal jeg fortælle jer hvorfor:

søndag d. 13.12.09: første gåtur på en halv time, og så med op til hestene i et par timer og cosmo var så dødtræt at badet kunne vente til han havde sovet (cosmo var MEGET beskidt)

nå sove sove sove - VÅGEN - og så i bad, først cosmo - det fis gider han bare IKKE, han blev så tørret, og så PLEJER han at lægge sig hen og "eftervaske", så naiv som jeg er, smutter jeg da også lige i bad.......

da jeg kommer ud igen, kan jeg høre en forfærdelig larm og vild knurren fra stuen. cosmo - min dejlige lille hund - havde: lavet hanuttapapir til confetti, flænset min sidste cigaret til ukendelighed, og hun var turen kommet til mine løbesko (dem begge vel at mærke) som nu blev rusket og rystet samtidigt med at cosmo fløj rundt - vindueskarm-sofa-køkken-bryggers-badeværelse - og retur igen, og mig bagefter i et desperat forsøg på at redde en løbesko, der mest af alt lignede noget der troede den skulle dø.

og så i gang med at samle papirstumper og confetti af indholdet af den kære cigaret.

efter endt oprydning, så på tur igen - og vel ankommet herhjemme er cosmo nu færdig med et fint kødben han fik, og nu i gang med at finde på nye narrestreger.

DERFOR: hedder det en jack russell terrorist smiley

og hold da op hvor man knuselsker dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jack russell terrorist
  • #1   13. dec 2009 Griner.....nå hvor herligt. Sally forvandler sig også fra den yndigste lille artige hund til en sand beagle på rævejagt når hun er våd....Hun hader det smiley

• #2   13. dec 2009 vores gamle familie jack er 15 år og stadig fuld af spilopper elsker at hoppe og løbe rund.
    trods de mange år er han stadig som en unghund. så glæd dig til mange livlige år.

• #3   13. dec 2009 Øj karina din sørøver hund er ski da i hopla hva.. Han lever næsten op til øgenavn

• #4   14. dec 2009 ja tju hej hvor det går - lige pt er han gået på standby fordi onde onde mor har hevet ham med - PÅ GÅBEN vel at mærke - til krikkerne - en km hver vej, og så vil leg med mikki - men AK i dag fandt han på en ny spilop.

Han skulle da bestemt ind til de to 1 års hopper, de står i halvåben boks, og da jeg lige skulle holde øje med dem da jeg fodrede, hoppede han op i deres vandbalje smiley

Dernæst da der skulle strøes, fes han ind til dem igen - ned bag dem endda - og den helt store fornøjelse var at båtte næser med dem og slikke dem i næseboret - spørg lige om hjertet sad i halsen på mig???? og lige så mange gange som han blev smidt ud - lige så mange gange rendte han ind igen :-S hestetøserne tog nu de ubudte besøg fint - de stillede sig nemlig så han ikke kunne komme ud af det ene hjørne, og så blev der båttet næser - skøre dyr smiley

jooooh cosmo er kreativ - HVER DAG smiley

Kommentér på:
jack russell terrorist

Annonce