{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Jack russel hvalpe. {{forumTopicSubject}}

Hej :o)

Jeg søger Jack russel hvalp som er salgssklar i slutningen af januar.
Jeg søger en hanhund, og det skal helst være på sjælland, og selvfølgelig være fra et godt hjem osv.

Synes det er svært at finde anonncer, og diverse infomation på nettet. Men hvis i kender nogen, eller gode sider så vil jeg være taknemmelig for hjælp smiley

- Jeg vil også meget gerne høre fra nogen Jack russel ejere, bland andet; hvordan det er at have en Jack russel hund. Erfaring, tips og alt andet godt modtages med kyshånd.

Mvh;
Julia smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jack russel hvalpe.
  • #1   12. dec 2009 Du skal se dig godt for når du køber en jack russell. Og køb en med tavle, enten i DJRTK eller DKK. Der er så mange der avler jack russsell uden tavle og desværre ligner de fleste af dem blandinger.
    En jack russell er mere end hyper aktiv, den skal virkelig stimuleres. Og det er med mentaltræning, som spor, agility, lydighed og evt. jagttræning. Det er ikke en hund der kan ligge stille ret længe af gangen, så finder den selv på ting at foretage sig. Og det er ikke sikkert det er noget du bryder dig om. Den kan rent ud sagt løbe på væggene ved manglende stimulering og kontakt til familien. Det er absolut ikke en begynder hund.
    Men har man forstået en jack russell og dens behov, så er det en aldeles vidundelig hund. Den er udstyret med en humoristisk sans, så det skal du også være. Her i huset går der ikke en dag uden at jeg morer mig over især min unge hunds narrestreger.
    Og en jack russell tager ikke et nej for et nej. Den skal vide hvorfor du siger nej.
    Det samme til træning, du kan bede den om at gøre noget, men den vil vide hvorfor.
    Og til sidst, det er en terrier, og den ved ikke at den er lille, så temperamentet kan godt komme højt op. Og mange jack russells lider af kønsaggression, så når den bliver voksen er det ikke sikkert den kan med andre hunde


  • #2   12. dec 2009 Nej, det er det ikke.
    Jeg har haft nogen hunde i mit liv; og jeg har læst meget om hunden og dens temp. Jeg har sat min 110% ind i al den arktevering og træning den kræver, og jeg glæder mig kun.

    Jeg ville aldrig vælge en JRT hvis jeg ikke var indforstået med hvad det kræver:)


  • #3   12. dec 2009 Undskyld:

    *Jeg har haft nogen hunde i mit liv*

    Du er 17 år? Nej, dine forældre har haft hund hele dit liv:-)


  • #4   12. dec 2009 Undskyld mig.
    Jeg skriver ikke herinde for at få en mening, om hvorvidt jeg er en god hundeejer eller ej.
    Lad være og kom og spil dømmende over for mig. Jeg er godt klar over hvad jeg fortager mig, og i ved ikke hvad min viden er eller efaring med hunde er.

    Hvor er det dog overfladisk.







Kommentér på:
Jack russel hvalpe.

Annonce