{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

DAP og flyvning .. osv :) {{forumTopicSubject}}

Jeg skal rejse her d. 22 Dec, julen holdes hos mine forældre, og de bor på Tenerife. Min smukke hund skal selvfølgelig med, og vi skl være væk i 14 dage smiley

Han har været med dernede 4-5 gange før, og falder altid hurtigt til i lejligheden osv..så det eneste " problem" er flyveturen.. Han har fløjet før derned alle gangene, altid på de beroligende piller Zylkene..Men denne gang kunne jeg godt tænke mig at tilføre DAP, på spray form i hans taske, tæppe.
SÅ: nu har jeg købt DAP på flaske, men hvordan og hvornår skal dette sprøjte middel på tæppe og taske, og hvor tit/mange gange?? smiley

Jeg søger jeres erfaringer, har læst indlægssedlen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DAP og flyvning .. osv :)
  • #1   9. dec 2009 Ja han skal være i kabinen med mig smiley ( kunne ikke drømme om andet, han ville dø af skræk smiley )

Han stresser nemt ved lyde og sådan, og er derfor normalt vågen under hele flyveturen, siddende i tasken, hvor han stresser. Så gerne at han slappede af istedet for. Han er meget lydangst, bla derfor vi tager væk jul og nytår, for på tenerife er der intet fyrværkeri smiley
    Vil ikke dope ham fuldstændig med stærkere midler, så derfor DAP og zylkene, ved bare ikke hvordan DAP virker helt )

Kommentér på:
DAP og flyvning .. osv :)

Annonce