Besøgs-klappe-nusse-familie SØGES :) {{forumTopicSubject}}
Da min kæreste og jeg er nået frem til at han gerne vil åbne op og gøre et helhjertet forsøg med at kunne lide større hunderacer end en gravhund, søger jeg nu en besøgsfamilie..
Her er den tidligere tråd, hvis I vil læse dybere om hvad omhandlingen var:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=367244
Vi søger derfor en familie som har hunde af de aktive større racer som ligner lidt ulve, som han selv kalder dem.. Altså schæfere, både alm. gule men også hvide og sorte, alaskan malamute, siberian husky og de som ligner lidt af bygning og det aktive sind.. Det må gerne være en familie som forventer sig hvalpe i det nye år, hvor vi må kommer på besøg nogle gange og klappe og nusse, og se hundenes sind mens de vokser sig større..
-Og da min kæreste har en smule frygt, i særdeleshed overfor voksne gule schæfere, må de voksne hunde meget gerne være rolige, lydige og veltrænede hunde, så hvis han bliver meget bange eller utryg overfor hunden kan ejeren være behjælpelig med at kalde dem til sig... -Andre hunderacer af de større som ikke er i ulve-genren har også interesse..
Besøgs-familien må gerne være lokaliseret, enten omkring Struer/Holstenro eller Silkeborg, da vi er der et par gange i måneden også.
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 267
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.311
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.418
Min kæstestes bedstemor som ellers også er bange for hunde synes hun er noget så sød.
Så i er meget velkomne her hos mig og Jamie.
Vi bor i billund..
feb 2007
Cecilia - Ja Esbjerg er desværre lidt for langt væk.. Vi kommer der sjældent, da jeg kun har en enkelt ven som bor der, og han synes det er nemmere at tage herop når vi "hænger ud"..
Line - Vi bor i hhv. Silkeborg og Struer, men opholder os mest i hos mig her i Struer, da jeg jo har to katte..
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 145 Svar: 862
vi bor 7173 vonge. hvis i kommer den vej ned er i velkommen,,
feb 2007
jul 2007
Jamie er nemlig meget rolig, hun hopper ikke op af folk og er ikke vild omkring nye mennesker. Hun ligger sig som regel bare på gulvet og flader ud.
Hvis i har lyst til at besøge Jamie smider du bare lige en PB'er så finder vi ud af noget..
jul 2007
feb 2007
Line - Det lyder dejligt.. Jeg vil drøfte det med ham..
jul 2007
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 145 Svar: 862
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.040
men han er STOR og schæfer så der er nok lidt vildt at starte ud med..... men han er da ikke gul *GG*
feb 2007
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 707
men kommer også til Holstebro da jeg har familie der,
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Vi bor mellem Skive og Viborg (ikke langt fra Holstebro). Vi har verdens rareste Rottweilertæve. I skal være hjertelig velkommen:-)
feb 2007
-Det vil jeg lige snakke med ham om! Mange tak for tilbuddene!
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.113
Nu er jeg så selv endt med en schæfer - ene og alene fordi min mand har haft 3 af slagsen i "sit tidligere liv".
Og min kærlighed til vores skønne vuf kunne ikke være større
feb 2007
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.113
Men efter at børnenes far og jeg blev skilt for mange år siden, fik jeg en kæreste, som havde haft samojede hunde, og han snakkede meget om hunde og lysten til at få hund igen. Men jeg har jo en handicappet datter og synes ikke lige, at det var det rigtige for mig. Men jeg tænkte da over det. Men så gik vi fra hinanden.
Derefter fandt jeg jo så Lars, og som sagt har han haft 3 schæfere sammen med sin x, og jeg har måtte lægge ører til mange og lange historier om de forskellige hunde...
Og sidste sommer begyndte jeg at tænke over det... og i et halvt år spekulerede jeg som en gal og overvejede alle ting - og tænkte da også på, om min frygt for hunde nu var nok "væk" - men på den anden side, så ville det jo blive en lille 8 uger gammel vuf...
Og så følte jeg mig klar - og min søn og jeg gav Lars den skønneste lille schæfer-han i 40 års fødselsdagsgave...
Vi var alle sammen ude at besøge ham næste hver uge, indtil vi kunne få ham hjem. Og hvem søren kunne dog forestille sig, at den lille 2 uger gamle mulvarp vi så første gang, skulle kunne finde på at vokse sig aggressiv...
Og selvom han stadig napper lidt - så ved jeg jo, at det er kærligt ment
Håber du får overtalt kæresten til at omgåes lidt større hunde - men lad være med at presse for meget på. Han skal selv kunne følge med
Held og lykke...
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Keesha er ikke helt så stor som en schæfer eller retriever, men dog lidt ulveagtig i udseene og den gladeste og rareste hund, selvom hun kan gø lidt i kådhed.
Du kan se hende her sammen med en meget stor rottweiler
(link fjernet)
feb 2007
Så skete det!
-Og på anden dagen KLAPPEDE og NUSSEDE min kæreste hende!
Weeeeee!
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
(min mand var for få år siden yderst bekymret for disse store hunde) men elsker dem overalt nu:-)
Besøgs-klappe-nusse-familie SØGES :)