{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Besøgs-klappe-nusse-familie SØGES :) {{forumTopicSubject}}

Da min kæreste og jeg er nået frem til at han gerne vil åbne op og gøre et helhjertet forsøg med at kunne lide større hunderacer end en gravhund, søger jeg nu en besøgsfamilie.. smiley Her er den tidligere tråd, hvis I vil læse dybere om hvad omhandlingen var:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=367244

Vi søger derfor en familie som har hunde af de aktive større racer som ligner lidt ulve, som han selv kalder dem.. Altså schæfere, både alm. gule men også hvide og sorte, alaskan malamute, siberian husky og de som ligner lidt af bygning og det aktive sind.. Det må gerne være en familie som forventer sig hvalpe i det nye år, hvor vi må kommer på besøg nogle gange og klappe og nusse, og se hundenes sind mens de vokser sig større.. smiley

-Og da min kæreste har en smule frygt, i særdeleshed overfor voksne gule schæfere, må de voksne hunde meget gerne være rolige, lydige og veltrænede hunde, så hvis han bliver meget bange eller utryg overfor hunden kan ejeren være behjælpelig med at kalde dem til sig... -Andre hunderacer af de større som ikke er i ulve-genren har også interesse..

Besøgs-familien må gerne være lokaliseret, enten omkring Struer/Holstenro eller Silkeborg, da vi er der et par gange i måneden også. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besøgs-klappe-nusse-familie SØGES :)
  • #2   8. dec 2009 Camilla - Ja så ville han jo være en rigtig godte for mig.. smiley Elsker frække hunde.. Men det er min kæreste der skal tages hensyn til, når han er så bange for racerne.. smiley Ellers en dejlig hund Zacco.. smiley

• #3   8. dec 2009 Dejligt at han er gået med til det smiley Fulgte med på den anden tråd da du oprettede den.. Ville gerne hjælpe, men Nala hører vist til i kategorien "gravhunde og den størrelse" smiley Held og lykke med det smiley

• #4   8. dec 2009 En skam det er så langt væk.. Loke er en stor charmøre og er en meget rolig og venlig hund. Selv mennesker som er bange for stor hunde er han vadet ind i hjerterne på. Nu er han ikke en ren schæfer, men en blandings hund.

• #5   8. dec 2009 Nu ved jeg ikke hvor i kommer fra. Men jeg har da en husky tæve i gerne må komme og besøge.. Hun er meget stille og rolig selvom hun kun er et år.
    Min kæstestes bedstemor som ellers også er bange for hunde synes hun er noget så sød.
    Så i er meget velkomne her hos mig og Jamie.

Vi bor i billund.. smiley

• #6   8. dec 2009 Betina - Ja det er super.. Han kunne godt se problematikken fra min side, efter vi fik belyst nogen af de sider, som mange brugere havde svaret med på min anden tråd.. Nala er nu ellers dejlig, men måske lige lidt for lille.. smiley

Cecilia - Ja Esbjerg er desværre lidt for langt væk.. Vi kommer der sjældent, da jeg kun har en enkelt ven som bor der, og han synes det er nemmere at tage herop når vi "hænger ud".. smiley

Line - Vi bor i hhv. Silkeborg og Struer, men opholder os mest i hos mig her i Struer, da jeg jo har to katte.. smiley Men Billund kunne måske godt være en mulighed, tusinde tak for det.. Nu var husky'er og malamute'erne osse dem som han var mest glad for at ligge ud med at lære at kende da meget af hans frygt er associeret med den gule schæfers farve..

• #7   8. dec 2009 Jeg har to hvide schæfere en hvalp på 6 måneder og en fukdvoksen han på 2,5 år. de er begge søde og rare.

vi bor 7173 vonge. hvis i kommer den vej ned er i velkommen,,

• #8   8. dec 2009 Nina -Nu blev jeg sat på prøve, jeg må simpelthen lige søge på krak hvor det ligger.. smiley

• #9   8. dec 2009 smiley Jeg er kun glad for at kunne hjælpe.
    Jamie er nemlig meget rolig, hun hopper ikke op af folk og er ikke vild omkring nye mennesker. Hun ligger sig som regel bare på gulvet og flader ud. smiley Derfor tænkte jeg at det kunne være en hjælp for din kæreste måske at møde hende smiley

Hvis i har lyst til at besøge Jamie smider du bare lige en PB'er så finder vi ud af noget..

• #10   8. dec 2009 Og hvis det kan hjælpe ham kan jeg da lige hente min mors langhårede dværggravhund imens i er på besøg smiley Så kan den også være her hvis i kommer og besøger Jamie. Griner

• #11   8. dec 2009 Nina - Ahh, omkring Tørring.. Det kunne måske også være en mulighed, det vil jeg lige drøfte med ham. smiley

Line - Det lyder dejligt.. Jeg vil drøfte det med ham.. smiley Det bliver under alle omstændigheder ikke før det nye år... smiley

• #12   8. dec 2009 Det er bare helt iorden. Men du siger bare til når du har drøftet det med din kæreste. Så er i mere end velkomne.. smiley

• #13   8. dec 2009 jeps det er omkring tørring. du kan bare skrive hvis det har intresse er to for meget kan vi lukke den ene væk

• #14   8. dec 2009 tilbuddet står stadig ved magt i løsning lidt syd for Horsens.... smiley
    men han er STOR og schæfer så der er nok lidt vildt at starte ud med..... men han er da ikke gul *GG*

• #15   8. dec 2009 Rigtig mange tak for tilbuddene allesammen.. ) Dem er vi glade for.. Jeg vil selvfølgelig tage dem alle til overvejelse.. Dog, ville det være meget nemmere hvis nogen som bor tættere på henvendte sig, da det selvfølgelig ville give lidt flere besød.. smiley

• #16   8. dec 2009 Han kan da godt få lov til at hilse på Alf, bor i Rødding ved Skive,
    men kommer også til Holstebro da jeg har familie der,

• #17   8. dec 2009 Frk. Putte.
    Vi bor mellem Skive og Viborg (ikke langt fra Holstebro). Vi har verdens rareste Rottweilertæve. I skal være hjertelig velkommen:-)

• #18   8. dec 2009 Anton & Gitte - Det lyder super dejligt, det er jo begge meget tættere på!
    -Det vil jeg lige snakke med ham om! Mange tak for tilbuddene! smiley

• #19   8. dec 2009 Jeg må lige sige, at jeg som barn blev bidt af en schæfer - og derefter var jeg ret så bange for hunde. Var det helt op til voksenalderen, hvor alle mine venner begyndte at få 4-benede væsener af forskellige arter smiley
    Nu er jeg så selv endt med en schæfer - ene og alene fordi min mand har haft 3 af slagsen i "sit tidligere liv".
    Og min kærlighed til vores skønne vuf kunne ikke være større smiley

• #20   9. dec 2009 Charlotte - Hvor er det fedt at høre! Det give rmig virkelig håb for at jeg kan få min drømmehund igen! -Må jeg spørge hvordan du lærte at vende din frygt? Knuss...

• #21   9. dec 2009 Det første der skete var nok, at nogle af vores bedste venner fik en scæferhund. Det bekymrede mig meget i starten, men han blev trænet efter alle kunstens regler i politihundeforeningen og var lydigheden selv. I starten var han jo bare en lille tumling med store ører, så jeg lærte ham at kende fra lille bitte smiley Og han var nu en skøn hund... men min frygt for hunde forsvandt ikke alene af den grund, men det gav mig en tro på, at det nok ikke var alle hunde, der var "bide-gale". Og derefter fik flere og flere af vores venner hunde, alle søde og dejlige hunde... men lysten til hund kom IKKE til mig, jeg havde katte og det var fint smiley men jeg fik mange gode "venskaber" med hunde af mange racer... smiley
    Men efter at børnenes far og jeg blev skilt for mange år siden, fik jeg en kæreste, som havde haft samojede hunde, og han snakkede meget om hunde og lysten til at få hund igen. Men jeg har jo en handicappet datter og synes ikke lige, at det var det rigtige for mig. Men jeg tænkte da over det. Men så gik vi fra hinanden.
    Derefter fandt jeg jo så Lars, og som sagt har han haft 3 schæfere sammen med sin x, og jeg har måtte lægge ører til mange og lange historier om de forskellige hunde...
    Og sidste sommer begyndte jeg at tænke over det... og i et halvt år spekulerede jeg som en gal og overvejede alle ting - og tænkte da også på, om min frygt for hunde nu var nok "væk" - men på den anden side, så ville det jo blive en lille 8 uger gammel vuf...
    Og så følte jeg mig klar - og min søn og jeg gav Lars den skønneste lille schæfer-han i 40 års fødselsdagsgave...
    Vi var alle sammen ude at besøge ham næste hver uge, indtil vi kunne få ham hjem. Og hvem søren kunne dog forestille sig, at den lille 2 uger gamle mulvarp vi så første gang, skulle kunne finde på at vokse sig aggressiv...
    Og selvom han stadig napper lidt - så ved jeg jo, at det er kærligt ment smiley

Håber du får overtalt kæresten til at omgåes lidt større hunde - men lad være med at presse for meget på. Han skal selv kunne følge med smiley
    Held og lykke...

• #22   9. dec 2009 I er også meget velkommen til at komme her, men det er nok for langt væk.
    Keesha er ikke helt så stor som en schæfer eller retriever, men dog lidt ulveagtig i udseene og den gladeste og rareste hund, selvom hun kan gø lidt i kådhed.

Du kan se hende her sammen med en meget stor rottweiler
    (link fjernet)

• #23   18. jan 2010
    Så skete det! smiley Min bror var hos mig i to dage med sin schæfer tæve Freja.
    -Og på anden dagen KLAPPEDE og NUSSEDE min kæreste hende!

Weeeeee!

• #24   18. jan 2010 Som før skrevet er I bestemt hjertelig velkommen her.. Vi har nu 2 stk. super dejlige Rottweilertæver:-)
    (min mand var for få år siden yderst bekymret for disse store hunde) men elsker dem overalt nu:-)

Kommentér på:
Besøgs-klappe-nusse-familie SØGES :)

Annonce