1.227 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Hvad skal hunden have? Hvad skal hunden have?

til jul?
ja de små skal da også mærke det er jul... smiley
(ja ja de ved ikke det er jul, men alligevel ;-))

vi har ikke købt til vores to endnu, men har da købt til resten af familiens hunde....

hvad giver i jeres?
vil gerne give dem noget andet end et ben i år.....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal hunden have?
  • #1   7. dec 2009 Kaoz får pakkekalender ; )

Og i julegave får han en hj.lavet himmelseng =)
    - Han mangler en seng til gangen, så det var en oplagt gaveide i år ; )

• #2   7. dec 2009 eejjj.... sku da have lavet en pakkekalender til dem.... hvor hyggeligt *S*

det skal de have næste år smiley

• #3   7. dec 2009 Vi har købt to af de store julesække hos Olivers, som det tre hunde må dele smiley

• #4   7. dec 2009 Ja det er nemlig rigtig hyggeligt *GG*

Det er nu nok mest mig der hygger mig med det, Kaoz er ligeglad med om hans aftensnack efter gåturen kommer fra krukker, skuffer eller kalenderen på væggen ... Men kalenderen er fin og broderet med nisser og alt muligt, og DET er jeg sikker på Kaoz ko alligevel sætter lidt pris på *LOL*

• #5   7. dec 2009 Karina - hvad er der i de sække?

• #6   7. dec 2009 Man kan se indholdet her - der er en stor og en lille:
    http://olivers.dk/ESInfotext.aspx

• #7   7. dec 2009 Må indrømme at vores iøvrigt også delvist får pakkekalender. Min kæreste og jeg har lavet til hinanden, og hver dag når vi har pakket ud, så bliver der pakket en guf ind i papiret til hver af hundene. Så vi har FULD opmærksomhed, når vi finder dagens pakker frem smiley

• #8   7. dec 2009 En ny flot læderkurv smiley Nytter ik at købe legetøj, da han splitter det i atomer smiley

• #9   7. dec 2009 Uhh - vi har altså taget forskud på julegaverne og har købt nye halsbånd og liner... Derudover er der vist oz taget hul på griseørene og knudebenene...... - Hmmm Julegave til d. 24 er ikke planlagt endnu, men mon ikke vi finder noget....;oD

Desuden bør det egentlig være Cæsar der giver os gaver, da vi efterhånden har japansk indretning derhjemme efter at han har ædt både stole og bord...... - Ku nogen ikke ha fortalt mig at så stort et bæst skal fodres????? ;oD

• #11   7. dec 2009 LOL Simba.....
    ja vi skal også have nye karme, tapet, gips OG glasvæv i vores gang... men tror ikke det hjælper at ønske sig det af hunden *GG*

vi købte også to KÆMPE ben i Tyskland.... men de er væk....
    hvem kan dog stå for hundeøjne? *GG*

men ved ikke helt hvad de skal have den 24.

• #12   7. dec 2009 Mine dyr har i år fået loppekur for deres julegavebudget.. så der bliver kun pakket en lille kikser ind smiley

• #13   7. dec 2009 Vi får besøg af endnu en labrador juleaften, så de får en pose griseører hver. smiley MUMS! Legekammeraterne i umiddelbar nærhed får en lille bøtte kiks hver som tak for legetimerne. smiley

• #14   7. dec 2009 Rikke H - her i familien giver alle gaver til alles hunde... det er nu meget hyggeligt *GG* så vi har også været på tur og købe til 5 hunde.....

• #16   7. dec 2009 Nat - det er da meget normalt at give sin hund julegaver, så kan da ikke se hvorfor du skulle blive upopulær for at skrive det?

• #17   7. dec 2009 Rikke - det er sq da lidt sødt smiley dejligt når hundene har gode "bedsteforældre" og bliver forkælet lidt ekstra smiley

min svigermor er også helt tosset med athos... så pænt tøj eller ej, får han kram og alt muligt *GG*

• #18   7. dec 2009 Ginne - det var da også et surt tidspunkt at lopperne gjorde deres indtog
    smiley

• #19   7. dec 2009 Haha Simba - her tror jeg det bliver til lidt legetøj og en bamse - han har kun 100 af dem i forvejen smiley Men den nyeste er altid bedst smiley han mangler ikke andet - så kan ikke komme på hvad vi ellers skulle give ham !

• #20   7. dec 2009 Lulu har fået julegaver på forskud

Vi har købt to store hundesenge. En almindelig sort en, og så en sofalignende en med et meget orientalsk look! Super fed seng!

-Og så har hun fået sig et vinterdækken. Hun er slet ikke til at få med udenfor fordi hun fryser sådan..

Og en dåse med blandede hundekiks i

- Af ''mormor og morfar'' får hun to bamser

(hvem sagde snot forkælet vovhund??)

• #22   7. dec 2009 Vi køber to store dejlige bløde hunde senge til dem,dem de har er blevet noget slidte

• #23   7. dec 2009 Natascha F
    Oplever du folk der sidder og tuder fordi man har købt gave til sin hund?

Hummer har lige fået en hel bærepose fyldt med forskellige lækre snacks... kunne være man bare skulle pakke noget af det ind.*GG*

Arj tror nu nok han får sig et rigtig juleben den 24 smiley

• #24   7. dec 2009 Nåh... det kan jeg ikke forstå...

• #25   7. dec 2009 Nat - det er da en smule småligt..... det kan da godt være at der er nogen der ikke har ret mange penge, men det skal da ikke gå ud over dem der har....? kan godt være at det er mig der er galt afmarcheret, men helt ærligt.....? det er sq ikke fair..... misundelse er en grim ting....!

• #26   7. dec 2009 jeg syns da der er en vis hygge ved at give hundene en gave også....... de ved ikke det er jul men det gør vi andre....
    derfor syns jeg det ville være en meget hyggelig tråd smiley

• #28   7. dec 2009 natasha - hvor var det henne ? Mange folk har så ondt i nummeren smiley

• #29   7. dec 2009 Set i lyset af vores dejlig "jule-hjælpe-gruppe" hvor der altså sidder mennesker som ikke har råd til en flæskesteg eller gave til deres børn, så kan jeg godt forstå at nogle måske kan krumme tær over gaver til hundene som alligevel ikke fatter en brik.. forstå mig ret..*G*

Men jeg synes nu også man må skille tingene lidt ad... dem der har mange penge, har sikkert også kæmpet for dem... og det kan jeg virkelig ikke have ondt over, selvom jeg selv sidder i en situation hvor jeg ikke har en bukket 5øre..

• #31   7. dec 2009 Jeg ville nu også blive sur over hvis nogen angreb mig for at have råd til at forkæle min hund,tror nu der ville komme nogle ikke så pæne ord ud af min mund ggg

• #32   7. dec 2009 Min Dina skal have en bamse i julegave.
    Det er en af børnebørnenes aflagte, som bliver pakket fint ind.
    Hun er jo ligeglad med, om det er en ny bamse, den holder aligevel kun i et døgn, før den bliver splittet ad.
    Det er bare så sjovt, at se hende gå rundt med pakken i munden juleaften.
    Hun går stolt rundt og viser den til os allesammen, før hun pakker den op :o)
    og så, har vi vundet nogle tørrede kyllingefødder i en fotokonkurrence, så der tager jeg eén og pakker ind og lægger under træet, så hun selv skal finde den.

• #33   7. dec 2009 natasha - vil du ikke sende link i pb ? smiley

• #34   7. dec 2009 sidste år, brugte vi sådan nogle flade "hud-strimler" som til/fra kort på hundegaverne... så skrev vi navnet på dem med sprittusch smiley hundene var heller ikke i tvivl om, hvilke der var deres smiley

• #36   7. dec 2009 Ahhh - øv altså smiley

• #37   7. dec 2009 Cassius får et STORT møs i panden - og garanteret en ordentlig luns medisterpølse på dagen :o))

• #38   7. dec 2009 LOL CH!!!
    ja ja julemaden skal de da smage *GG*
    skal de ikke have et ben eller noget?

vi køber vores julemedister hos en slagter, og han plejer at være god for et stort ben eller andet godt til hundene... så det kan godt være at der falder lidt ekstra af til dem der også *GG*

• #39   7. dec 2009 Det kan godt være, vi sniger os til slagteren - vores lille lokale biks er kun glad for, at vi skaffer ham af med noget af affaldet - så det er i den grad en win/win situation :o)))

• #40   7. dec 2009 nemlig.... det var det jeg tænkte....
    men der hvor vi henter, skal man passe på... ellers får man en hel sort sæk *GG*

• #41   7. dec 2009 Det kan godt betale sig at hente sine ben hos en lille slagter LAAAANGT ude på landet *GG*

• #42   7. dec 2009 det er det her faktisk også... men selvom han ligger så langt ude er han bare så god at folk kører et godt stykke for at hente kød der.....
    vi kører fx 15 km... smiley

• #43   7. dec 2009 Min hvalp skal nok have en LEO aktivitetsdims:) Og et nyt halsbånd, og så måske en bamse og nogle guffer.

• #44   7. dec 2009 Nat-- Ja her i huset ville de pågældende personer da i så fald få gevaldigt ondt i måsen, for her får de også skrevet ønskesedler. *G*

De får begge ny kurv til jul regner jeg med, de trænger til det nu hvor Meegò har forstået at de ikke er til at spise men til at putte i, trænger to af dem til udskiftning. Også da vi bliver tre hunde til jul, regner jeg med at køre forbi Zoodom og købe tre røgede okselårknogler som de hver kan hygge sig med.
    Min mors hund får en hjemmelavet julesæk, med alt muligt guf.

Kommentér på:
Hvad skal hunden have?

Annonce