{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

SPørgsmål ønsker svar {{forumTopicSubject}}

Da jeg skulle købe Angel , skulle jeg låne nogen a pengene af min moar , og min moar sage på betingelse af at hun måtte blive aflasning for hende ..
(altså ha hende hver anden weekend)
Er det godt eller dårligt for Angel .. Ønsker jo kun det bedste for hende ..

Håber på at få svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SPørgsmål ønsker svar
  • #1   7. dec 2009 Hvis det kun er hver anden weekend og det er et sted hun kender så godt, kan jeg ikke se noget problem der.. Hvis din mor altså er god til hunde.. Min Bella elsker at komme ud til min mor.. :o) Hun vil næsten ikke med hjem når vi henter hende efter endt pasning..

Det eneste minus, er at det er et krav.. Du burde selv have råderetten over hunden.. Men det er vist mere en princip sag..

• #2   7. dec 2009 Er din hund så fast hos din mor hveranden weekend? Har din mor sagt det, for at du skulle få en mulighed for at komme i byen og være sammen med kammerater?

Jeg passer ofte min datters hund, men det er på ingen måde sat i system - det er udelukkende efter behov. Hvis hun fx har en meget lang dag på sit studium eller hun skal i byen i weekenden, så passer jeg hende. Hun har været vant til at komme her fra helt lille og opfatter mit hjem ligeså meget som hendes som det hos min datter. Hun færdes her helt hjemmevant og virker på ingen måde forvirret eller utryg. Nu har jeg så også en hund, hun kan lege med. Så hun nyder at være her. Og så er min datter her selvfølgelig også nogle gange sammen med hende.

Nu kender jeg som sagt ikke, din mors bevæggrunde - hvis du reelt ikke har behov for pasning og hellere ville have hende hjemme, har jeg lidt svært ved at forstå din mor, må jeg indrømme. Uanset, at hun har lånt dig penge.. Men se på hunden. Hvordan reagerer den? Er den utryg? Glad? Forvirret? Osv.

• #3   7. dec 2009 Tak for svarne .. Jeg er os lidt ked af hendes holdning til det ..
    Så må vel bare snakke med hende om det ..

• #4   7. dec 2009 God idé, Maria! Hvis det er din mors behov, synes jeg, det er forkert. Men hvis du har brug for en friweekend, synes jeg, det er fint smiley Når I ikke er ældre, har I jo også brug for et ungdomsliv smiley Men som sagt, jeg lader det være fuldstændig efter min datters behov og på hendes præmisser. Og jeg elsker at have den lille vaps her ;o)

• #5   7. dec 2009 Jeg tager snakken med hende en af dagene .. smider en kommentar ind når jeg har snakket med hende .. : )

• #6   7. dec 2009 Hvilken hund har hun !?

• #7   7. dec 2009 Hun har en japansk spids på 16 uger smiley

Ja, vil da rigtig gerne høre, hvad din mor siger! Held og lykke :o)

• #8   7. dec 2009 Enig med Bente :o) Hunden tager ikke skade af det så længe der tages hensyn til dens behov ... Men weekenderne er da uundværlige med sin hund da det er her man rigtig kan nyde dem :o)

• #9   7. dec 2009 Hunden tager ikke skade, den kender jo din mor og hendes hjem lige så godt som dit. Men nok en lidt underlig holdning fra din mors side. Men kender jo ikke hendes grund til dette.
    Prøv evt og lav en aftale der knap ligger i så faste rammer, men at din mor passer når du skal noget. Dog skal hunden gerne være ved din mor en del så den kender hendes rytme. Og hendes hjem bliver hundens 2 hjem.

• #10   7. dec 2009 Hvis din mors grund er hun elsker hunde og derfor vil passe din hver 14 dag, siger jeg tillykke du har da en fantastisk mor der er værd at sætte stor pris på, vovsen skal som nok nyde det i fulde drag.

• #11   7. dec 2009 Jaah det er et krav .. men snakker med hende om det her en af dagene ..

• #12   7. dec 2009 K R - Jaah det kunne self være en god løsning med banken .. hehe .--

• #13   7. dec 2009 smiley

Kommentér på:
SPørgsmål ønsker svar

Annonce