374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kennel Navn Kennel Navn

Hej

Jeg har brug for noget hjælp. Jeg har jo et reg. Kennel navn, nemlig Stirling Brigde. Men jeg er ikke tilfreds med det, og vil derfor lave det om. Det skal gøres i en fart, så gode ideer modtages med kyshånd. Prøv selv at sige Stirling Brigde 10 gange i træk eller bare til din nabo, og du vil være sikker på der bliver sagt "Hva?" Så jeg ofrer nye 800 kr. og prøver igen, men det skal være i denne måned, da hvalpene skal nå at få¨navnet med på stambogen.

Heidi

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel Navn
  • #1   23. mar 2006 Joyfull fellows?

• #2   23. mar 2006 Hvor lang tid tager det at få godkendt navn - sådan ca ?! ?!

Jeg fik beskeden at brugte man sit efternavn - som ikke var ejet af så mange - så gik det som oftest hurtigt igennem - !!!

• #3   23. mar 2006 det skal jo først i hunden så folk kan gøre indsigelser hvis de mener det ligger for tæt på deres navn så der gå i hvert tilfælde 2 måneder.

• #4   23. mar 2006 da der har været sidste frist for indsendelse til det næste hunden.

• #5   23. mar 2006 Jeg har talt med DKK i dag og det kan godt nås. Ellers i så fald får jeg det andet slettet om lidt, så vil hvalpene blive reg. uden og senere få det nye navn tilføjet.

Jeg valgte navnet da racen stammer fra Skotland og derfor skulle navnet komme der fra. Jeg havde flere forlag som alle ikke gik i gennem. Stirling Brigde var mit sidste ønske - det gik ret stærkt med at finde på, hvilket jeg fortryder. Derfor skal det laves om, koste hvad det vil.

Det skal også være et 1 stavelses ord, da når man skriver: Kennel Stirling Brigde Bearded Collies, ja det fylder en hel roman... Så 1 ord mindre og det vil se pænere ud, + streameren til bilen vi lse lidt pænere ud.

Heidi

Heidi

• #6   23. mar 2006 Jeg kan stadig nå at få det med i næste nr. af hunde. Har talt med DKK i dag. Bare fyr navne af, jeg skriver alle ned og sender 10-15 stk. til Birte - så kan jeg være sikker på at mindst 1 godt kan bruges. Men når jeg ikke at bestemme mig inden deadline, så vil hvalpe få navnet tilføjet senere.

Heidi

• #7   23. mar 2006 Hvad med at bruge dine hundes navne eller en kombination? Har leget lidt med navnene og her er da to forslag hvor alle dine hundes navne indgår:
    Zarroleja
    Zalaija

Ved godt det lyder underligt, men det var bare et forslag hehe.

• #8   23. mar 2006 Hvad med Colliezarro eller collieleia.

• #9   23. mar 2006 Fellow har jeg selv tænkt på.... noget bla. med hundenes navne har jeg også tænktr på, men Berits forslag er bedre end mine egne.

Sanne, ved at skrive collie henleder det til noget forkert, da de ikke har noget med en collie at gøre andet end efternavnet ;0)

Heidi

• #10   23. mar 2006 Bearded Buddy.....

• #11   23. mar 2006 Heidi

Jeg gør ikke dette for sjov, at smide 800 kr. ud af vinduet + diverse materile er ikke lige det jeg aller helst vil. Men skal det laves om, skal det lave som nu, da jeg endnu ikke har haft hvalpe. Folk husker mig endnu ved mit eget navn og ikke kennel navnet. Men jeg skal ikke vente meget længere før det vender. Alle ved jeg intet har at skjule og gør det heller ikke. Så spørger I, får I svar.

Tænkte bare det ville være sjovt med en navne runde, da jeg selv er tom for navne lige pt.

Heiid

• #12   23. mar 2006 Zalejas smiley

Kommentér på:
Kennel Navn

Annonce