2.062 visninger
|
Oprettet:
Labrador (formel 1 ??) {{forumTopicSubject}}
Hej. Det er sådan at vi får en lab hvalp hjem i julen, en fra min mosters kuld. Men nu tænker jeg så lige, da jeg kiggede labberne igennem her inde, hvad er en formel 1? hvad betyder det? i forhold til en alm lab?
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 97
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.074
apr 2007
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 511 Svar: 12.478
og der er MEGA stor forskel på en lab efter formel 1 linier - og så en god stor bred rolig lab af udstillingsliner.
apr 2008
apr 2007
apr 2008
Vi har os tavle på begge vores race katte..
Nu var det mere fordi vi skulle have en hvalp af lab linier, og så fordi der er æte lab i min familie, havde jeg tænke på spørgsmålet hvad formel 1 står for;) Så det havde nu ikke med den hvalp vi køber at gøre;) Tak for link, det vil jeg da lige kigge på;)
apr 2008
Det var bare spørgamålet formel 1 eller alm jeg tit har tænkt på hvad står for;) Vi har skal ikke en formel 1 eller en ægte lab, men vi får en skøn blandings lab;)
apr 2008
apr 2008
apr 2008
apr 2008
Eye de er da bare for skøn , skøn, skønno! Hold da op;)) Det er altså vildt at de Perser kan have den farve øjne;)
Det er lidt sjovt, men der er mange sjovt øjenfarver for katte gul, grøn , orange, mint grøn, baby blå, dyb blå, jamen der er masser;) Der er lidt til enhver smagt Med birmaen faldt jeg for de dybblå øjne og at det er en utrolig smuk maske kat synes jeg;) Og at man så kan få dem i omkring 18 varianter eller så noget, jamen. man har jo lyst til en af hver næsten *GGG*
Vores misser er en Han i fund brun masket, (ham på billedet) - kastrat
og en pige i fuld blå masket - fertil
Hun er parringsklar om ca 7 måneder, så må vi se hvordan det passer med tiden til den tid og om vi har råd;D Det koster jo at lægge ud til han og killing pris;) Men glæder mig i hvert fald;)
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.070
Der findes rigtig mange labber af jagtlinier, men kun hvis disse linier er engelske/irske, kaldes det en formel 1.
Englænderne vægter blødhed og trænbarhed højt, og derfor er formel 1 labberne typisk bløde og meget trænbare hunde.
Jeg er ikke enig med Chine i at formel1'ere kun hører til hos jægere. Men de hører bestemt til hos aktive hundeførere, det kan så blot (i mine øjne) være andet en jagt de bruges til. F.eks. lydighed, rally mm.
Der er mange herinde der skriver formel1 ved deres labber -de fleste af dem aner ikke hvad en formel 1 er, og mit bud er at 90% af de hunde der står formel1 ved, bare er helt almindelige labber af udstillingslinier, jagtlinier eller en blanding af disse.
apr 2008
Det ligger vel på en 800 for hver killing ca..
Jeg ved godt det nok ikke er så meget som med hunde som skal parres, men for os er det lige noget man skal spare op til;)
Min veninde som opdrætter, har den skønneste Lilla tabby masket han mis, som Vores pige nok skal parres med, håber det stadig bliver til noget til den tid;) Men hun havde snakket om jeg skulle af med 3500.. eller 800 pr killing.
Her er Mumi, ham fra profil billedet: brun masket
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19001
Og Asja vores avls pige: Blå masket
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31436
Og et til
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31436
apr 2008
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.070
Det er en udbredt misforståelse. EN formel1 kan være fuldstændigt lige så racetypisk som enhver anden labrador af jagtlinier. Men der er en tendens til at hvis en hund ligner en labrador, så er det en labrador. Hvis den ligner en labrador, bare mindre, jamen så er det da en formel1 labrador.
Så det er jo altid positivt når nogen vælger at spørge istedet for at antage at det forholder sig sådan:o)
apr 2008
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25631
Håber forresten du kan se billederne, nu er de jo sendt som link direkte til kattegalleri, ellers sig til, så må jeg gamme som billede i stedet og linke det..
apr 2008
apr 2008
SÅ, har jeg godkendt Ærgelig vi bor så lange fra hinanden, du lyder meget katte interesseret også;))
Du har da profil på KG ikke? Siden du kunne se billederne, så kunne vi jo tilføje hinanden der inde;) Og kigge nermer på hinandens misser;DD
Ih, jamen kan slet slet ikke vente til Asja er klar hehe, er helt spændt, og tænker jeg først på det så glæder jeg mig vildt;) Men 7 måneder, den tid skal nok gå hurtig i den her juletid og thuhaj hehe
apr 2008
Men ja man kan så kun se et billede, det havde jeg glemt;)
apr 2008
HAr du børn og er på BG?? baby altså;)
Får tilsendt billeder af den lille lømmel idag, så kunne du jo kigge med;D
Og skla nok sige til når der kommer gang i misse projektet<3
apr 2008
Ja er på FB, men er ikke så meget iinde i hvordan man sætter billeder ind der.. Men kan vel lære det;D
Prøv at søge under : Mark Ejvind Andersen
Redigerede den til mit eget navn, men den vil stadig kun acceptere søgning i mandens mavn;) Men det er nu nig som er på profilen , til trods for drenge navnet hehe, men se bort fra det;)
apr 2008
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 20
Labrador (formel 1 ??)