{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Allergi? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey Kære hundeejer venner smiley
Vores lille hund på knap 5 måneder har fået udslet og taber hår 2 steder på kroppen, det størstre sted 2* 1 5 krone det lille sted en 25 øre størelse.

Hunde lægen tog ringorme prøve, men den var negativ, og vi skulle komme igen, Men det virker som om de ikke ved hvad det er, og de bare vil tjene penge?

De sagde det kunne være allergi, da den var lidt rød om munden, og bed sig i potterne, men ved ikke? Hendes hud er blevet meget lys-rød sys jeg, nogen der kan ha en ide om hva det kan være?

Vi er begyndt med allergi foder for 3 dage siden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergi? Hjælp
  • #2   22. nov 2009 Speedy har det samme og har fået store sår af at klø sig, og han slikker sine poter konstant... Han har fået noget kløestillende (prednisolon tror jeg det hedder) og noget pencilin til sårene.. Det skal han have i en måned, og så se hvad der sker derefter.
    Ellers kan det kan evt være protein forgiftning, altså forkert mad med for meget protein i.

• #4   23. nov 2009 Vil give Iben ret..

Min har haft hårsækmider.. og normalt viser hune ikke tegn på allergi i så ung en alder.

Den kløede/slikkede poter.. var lyserød mange steder.. mistede pels.. og fik hudbetændelse.. og det kan, som Iben siger, være katastrofalt at give kløestillende, da det får hårsækmider til at gå amok.

God bedring.

• #5   23. nov 2009 Hey så har vi været til dyrelæge med speciele i hud og allergi.

Det var både posiktivt og negativt.

Hun harhårsækmider smiley HÅber det kan helbredes.

Men posiktivt vi fandt ud af hva det var smiley

Tak for jeres gode råd og vejledning.

Kommentér på:
Allergi? Hjælp

Annonce