{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Bornholmsudstillingen/Ferie {{forumTopicSubject}}


Har i ikke fået bestilt færgebillet eller sommerhus på bornholm i perioden. 30 juni -8 Juli 2006 hvor der i weekenden 1-2 juli afholdes udstilling,har jeg færgebilletter samt booking af sommerhus hos Dancenter jeg gerne vil sælge.
Vi er to familier som har bestilt dette sammen og derfor er det 2 X Billetter altså to biler og to kahytter til færgen
Afrejse køge havn:fredag.d 30 juni kl 23.00 med overnatning i kahyt.X 2
Hjemrejse Lørdag d. 8 juli via hurtigfærgen ystad/rønne.

Enhvidere har vi lejet et luxus sommerhus til 8 pers. med spabad alt er lyst og lækkert med flere soverum panorama udsigt i Østre sømarken 300 m til vandet og lige ved Duoddes hvide sandstrand.

Prisen for dette sommerhus er ca 9000 kr,og færgebilletter tur/retur pr. bil med max 5 pers i hver er 2000 kr. Ialt for begge Biler samt kahytter 4000 kr.
Det er hvad vi har givet og ønsker ikke at tjene på det men blot ikke tabe pengene

Var der nogle herinde på dyregalleriet som kunne være intresseret i dette eller bare færgebilletterne??

Venlig hilsen Christine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bornholmsudstillingen/Ferie
  • #1   21. mar 2006 jamen det lyder da rigtig billigt jeg tjækker lige op der hjemme..

  • #2   21. mar 2006 Hej Reese nej nej jeg udstiller ikke men kan jo godt lide at se andrer hunde og se hvad de forskellige har osv.

    men tænkte nu mest på mine de gamle de ELSKER at være der over der...


  • #3   21. mar 2006 Hmmmmm - meget muligt jeg er interesseret.
    Vender lige tilbage, og er jeg ikke hurtigt nok, og Reese er - så må hun jo have dem*ss*


  • #4   21. mar 2006 Ok dejligt at flere er intresserde:0)
    Ja jeg tror ikke det er muligt at få færgebiletter til denne periode,derfor havde jeg allerede bestilt dem i December.
    I kan ved interesse også skrive en mail til mig:
    Email christinejulin@vip.cybercity.dk

    Venliug hilsen Christine


  • #5   22. mar 2006 jeg har skam ikke noget imod at tage langt for at kigge på andres folks hunde er jo hunde mand til lang ud overfinger spidserne og skal da følge med i hvad og hvordan de forskellige racer (som interaser mig) udvikler sig her hjemme og omkring os..

    ja jeg var i sverig -s- hvor ved du det fra?? så du mig?


  • #6   23. mar 2006 når på den måde ja jeg sad sammen med pia som har taco han vandt jo en del der over...

    ja så har du jo masser at se til når du er på udstilling det selv at udstille er ikke lige mig jeg går jo ikke op i om mine hunde er dommer flotte (og så kan mine heller ikke udstilles jo -gg-) men om hundene er sunde/raske og om de kan arb og at deres mentalitet er i top form men syntes altid at det er fedt at gå rundt og kigge på en masse forskellige hunde racer på den måde kan jeg jo også beder satte billeder på hvordan de hunde man læser om er og ser ud og som sagt så skal man jo følge lidt med i hvordan de top hunde der går rundt og laver hvalpe er og bliver ....

    men håber da så at det gik godt med dine hunde der over og så se vi jo nok på en udstilling eller 2 frem over
    og det sker da at jeg tag en a mine hunde med som gæst når jeg går rundt og lure på de andrers hunde (en god måde at sosilacere dem på og se hvordan de klare stress situationer på mange mennesker og hunde på et sted)


  • #7   23. mar 2006 ja selfølig kan bægge ting henge sammen og gør det også flere steder heldigvis da men ser desværre også det omvendte...

    jamen stort TILYKKE med det og kan da godt forstå du er glad -ss-

    hæhæ ja hun er sku en meget griner pige som men jo nok må indrømme at hun elsker at snakke -gg-


  • #8   23. mar 2006 jamen kan kun sende et kæmpe tillykke til dig og ros for at du har avlet en så fin hund smiley som både er flot stolt og har et godt temperamente kæmpe tilykke

Kommentér på:
Bornholmsudstillingen/Ferie

Annonce