{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sælges: Chihuahua Chihuahua 15 uger ga
  • #1   19. nov 2009 synes nu at det er godt at den kommer hurtigt videre, i stedet for at skulle leve med at ejeren ikke kan give hunden det den kræver:-)

vores fimze var også 15 uger da vi overtog ham, det er gået rigtig fint. Han var kommet til en familie hvor datteren ikke kunne lade ham være, og de bestilte ikke andet end at 'redde' ham, og det synes de var synd.

• #2   19. nov 2009 Lyder som om man godt kunne have åbnet en bog inden køb og at sælger godt kunne have gjort en indsats for at forklare hvor meget arbejde der ligger i at have hvalp

• #3   19. nov 2009 jeg må så sige at, da jeg fik hun første gang, var jeg også meget overrasket over hvor meget den krævede. Jeg er opvokset med hunde, og troede jeg vidste alt, men DET gjorde jeg ikke.

Selvfølgelig skal man læse og undersøge, men det er jo ikke alt man læse sig til. og det er efter min mening bedre at erkende at man har taget munden for fuld, end at lade stå til:-)

• #4   19. nov 2009 Sådan noget forstår jeg heller ikke..

De fleste har vel læst om det at få en hund (hvalp) i huset, INDEN de henter den..
    Det har jeg da ihvertfald.

Selvfølgelig er det hårdt at have en hund de første 2 år, det første er er oftest det sværeste, med renligheden, lydigheden, alene hjemme træningen osv.

Men syntes bestemt også hunden fortjener at komme et sted hen, hvor der er tid, og overskud til den.
    Men man (jeg) forstår ikke sådanne handlinger!

• #6   19. nov 2009 Men det er jo bare endnu et bevis på at piger på 12 IKKE skal have en hund selv. Så skal det være hvis forældrene er 100% med i det hele, og de "leger" det er deres egen..

Men det er vel ikke værre end dem der lader deres tæve få hvalpe i 1. 2. og 3. løbetid og derefter vil sælge hanhunden fordi man ikke lige gider holde dem adskilt 2 gange om året eller kastererer ham.

• #8   19. nov 2009 Natacha, jeg kan godt forstå du har tabt mælet - det har jeg også. Man kan som minimum sætte sig GRUNDIG ind i hvad det vil sige at have hund og hvad den specifikke race kræver. Både små og store hunde har brug for træning, aktivering og omsorg.

Og ja, gu fanden er det HÅRDT at have hvalp, men det kan da for fa... ikke komme bag på nogen????
    Jeg har også stået tusind gange om natten i frostvejr, mens min hvalp skulle lære at blive renlig, men sådan er det bare. Og hvis man synes det er "for stort et job", så er det selvfølgelig bedre at hvalpen kommer videre mens den er lille og ikke når den evt. er "ødelagt" Så hatten af for det.

Anne V: Jeg synes også det er bedre at være ærlig i sin annonce, for "undskyldningen" med at man skal flytte i lejlighed dur bare ikke. Hvis jeg nogensinde blev nødt til at flytte fra vores hus (7-9-13) så ville jeg hellere bo på gaden med min hund end i en lejlighed uden min hund - og det mener jeg. Jeg kommer ALDRIG af med ham før han eller jeg skal puttes i jorden.

• #9   19. nov 2009 gad vide hvad de folk gør når de får deres første barn,,,det kan man jo ikke bare sælge videre...og det er lidt det samme med en ny lille hund ,,,det tager tid,,man sover ikke hele natten igennem osv

• #10   19. nov 2009 Ja, måske er det godt nok , den sælges igen. Men kun hvis den nye ejer har sat sig ind i hvad det vil sige og have hund. Hvis ejer nr. 2-3-4-5 osv heller ikke har sat sig ind i hvad en hund kræver? Hvad så? Ja det kan lade sig gøre og læse sig til , hvor meget en hvalp kræver, så ingen god undskyldning.

• #11   22. nov 2009 Folk burde sætte sig ind i hvad det vil sige at have hund, FØR de overhovedet begynder at kigge efter en. Jeg har selv ønsket mig en chihuahua i 5 år.. men har ikke købt en endnu. Men det gør jeg snart.. er ihvertfald begyndt at kigge efter en jeg kan dele de næste mange år med. Synes det er synd for hunden at den skifter familie flere gange end nødvendigt..

• #12   25. nov 2009 Ina - Ja , har sgu også brugt min tid på de hunde jeg har . Men det er jo hvad der følger med . Man kan heller ikke føde sit barn , og derefter sige , at det er for stort et arbejde . Ikke at det er det samme , men ansvaret er det samme . Men hatten af for, at hun giver hunden en ny chance . Men sådan en lille hvalp vil da blive forvirret . ? :S

• #13   25. nov 2009 Ja, forvirret bliver den sikkert, men vi må bare krydse poter og fingre for at de næste ejere MENER de gerne vil have hund og ikke giver op når det bliver for surt, så den lille kan få et dejligt hundeliv ved nogle rare mennesker :o)

Kommentér på:
Sælges: Chihuahua Chihuahua 15 uger ga

Annonce