{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

YES! Er så glad :) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg føler mig rigtig heldig i dag smiley

Jeg bor i hus med min kæreste og vores to katte, men min store kærlighed er hunde.

Desværre har jeg endnu ikke en selv, men har i dag fået en aftale i hus med en genbo om, at jeg må være "plejemor" for hans to skønne langhårede schæfere!! Det er mor og datter. Hvalpen er fra i foråret, så det er bare super. Endelig kan jeg komme ud at gå en masse ture og træne med hundene, hvilket jeg holder meget af.

Så slipper min veninde for at have mig i røret flere gange om ugen, for at vi kan tage på stranden og i skoven med hende og hendes fårehund smiley Selvom det selvfølgelig ikke blir droppet. Så nu er jeg bare spændt på at komme i gang, og håber det ender med vi kan tage alle hundene med på vores ture ud i det blå smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YES! Er så glad :)
  • #1   18. nov 2009 Tillykke med det.. det er da en god løsning.

Jeg har to piger, som kommer og går med min, fordi de ikke må have hunde, hvor de bor, og ikke har tiden, så kan de låne min engang i mellem.

• #2   18. nov 2009 Ja, det er bare super. Skal ned og hilse på dem i morgen. Jeg har kun mødt dem en gang, og det var da vi var nede og kigge på hvalpene da de var 8 uger. Der besluttede vi dog at en schæfer måske var en lidt for stor mundfuld, men der kan jeg jo så bedre tage stilling til nu, når jeg lærer dem at kende.

Kommentér på:
YES! Er så glad :)

Annonce