561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Dårlig ånde. Dårlig ånde.

Heej alle på hundegaleri.

Jeg har en lille hund på 8 år, som har sådan en dårlig ånde.
Jeg har prøvet at børste hans tænder, men det virker bare ikke.
Jeg vil ikke rigtig have han til et tandlæge besøg for a få tjekket hans tænder, for så skal han nok bedøves, og det ville jeg ikke have...
Har i nogle andre råd til at hjælpe på det, for det er virkelig bleven slemt

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig ånde.
  • #1   16. nov 2009 Jeg ville nu foreslå dig at gå til dyrlægen alligevel. Han KAN have nogle dårlige tænder.
    Min gamle Blackie på 14 år har, for 3 uger siden, fået fjernet en kindtand i fuld narkose. Han klarede det super flot:-)

• #2   16. nov 2009 Din hund kan have en tandbyld, eller en rådden tand eller alt muligt andet. Det er da synd at lade sin hund rende rundt med smerte, bare fordi man har et problem med bedøvelse.

• #3   16. nov 2009 Altså jeg vil gerne have tjekket hans tænder e bare bange for at han ikke kan klarer narkosen..

• #4   16. nov 2009 Dyrlæger er SÅ dygtige i dag, og det er sjældent der sker noget, men forstår din nervøsitet, det er ikke rart når de skal i nakose...

Din hund kan have problemer med tænder og tandkød, siden det lugter sådan og så skal tænderne måske bare renses og så er alt som det skal være igen... Hvis der ikke bliver gjort noget ved det nu kan det ende med at blive meget værre med tiden....

Ta' og smut til dyrlæge og få set på ham:o)

• #5   16. nov 2009 *bare bange for at han ikke kan klarer narkosen*

DET kender jeg godt. Men er det en seriøs og dygtig dyrlæge, tager de blodprøver først for at se hundenes blodtal og de lytter efter hjerte og lunger og først hvis DET er iorden, lægger de ham i narkose.
    Jeg har det også elendigt hver gang en af mine skal i narkose, men mine hunde skal heller ikke have det dårligt fordi jeg har respekt for narkosen.-)

• #6   16. nov 2009 I har helt ret..
    Jeg skal bare prøve at tage mig sammen til at komme afsted og få det gjordt.. Og så må jeg bare håbe at han godt kan klarer det ..

• #8   16. nov 2009 min 10 årige hund får skånebedøvelse :o)

• #9   16. nov 2009
    Min moders lille puddel har lige været turen igennem. Han er 13 år og han tog det i fin stil. Han havde en tandbyld og skulle have 5 tænder ud.

Så bare afsted med jer og få det overstået. Det skal nok gå fint.

Med venlig hilsen GItte, Som selv skal til og afsted med den ene af mine basser.

• #10   16. nov 2009 Tayson havde også enormt dårlig ånde, og da han alligevel skulle i narkose i forbindelse med noget andet fik jeg dyrlægen til at tjekke tænderne......1 stk rådden tand blev rykket ud.
    Bare tænk på hvor ondt et lille hul i en tand kan gøre for os selv.....så få det hellere tjekket, Tayson har været i narkose mange gange, de er så dygtige nu om stunder, bare find en dyrlæge du er tryg ved, og sørg for at han forklarer dig hvad du skal gøre når du skal have ham hjem igen så du ikke er nervøs når du står med en meget groggy hund smiley

• #11   16. nov 2009 Skift foder og se om det har en effekt.

• #13   17. nov 2009 Det er fint nok med diverse frisk-mund-sager, men det går altså ikke bare at symptombahandke hvis hunden render rundt med et eller andet smertefuldt som en tandbyld fx.

• #14   17. nov 2009 Nu ved jeg ikke hvor du bor, men kontakt evt Jens på tandklinikken i Målev, han er super super dygtig og de har det helt rigtige udstyr til fuld narkose og til at holde øje med hunden imens. Han ved altså hvad han laver og der er styr på det!

• #16   17. nov 2009 Da vi fik figo fulgte også tandbørste, noget til at drysse i maden med, for han stank
    det eneste der hjalp var at skifte foder og give nogle gulerødder dagligt, nu bruger vi olivers maxx energi, hans mega dårlige ånde er fuldstændig væk
    jeg aner ikke hvorfor det virkede 100%, men det gør det.

Kommentér på:
Dårlig ånde.

Annonce