Frosset ude {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe mig med at svar på :o)
Jeg blev i sidste uge "frosset" ude fra Hunde galleri i 24 timer pga. at jeg havde skrevet en kommentar til en andens annonce. Jeg skrev bl.a. meget sødt (synes jeg selv) til hende, at det gjorde mig ondt at hun skulle af med sine hunde, at det var dejligt at se en velskrevet og overvejet annonce, at jeg desværre ikke selv kunne tage dem og at jeg håbede hun fandt et godt hjem til dem. Annoncen er desværre ikke herinde mere, så jeg håber hun har fundet et godt hjem til dem eller selv har valgt at beholde dem.
Men spørgsmålet er så: Hvem fan... er det der sidder og bestemmer hvem der skal fryses ude, hvornår og hvorfor?
Hende der havde oprettet annoncen skrev faktisk tak for vores søde ord (en anden havde også skrevet)
Jeg blev, helt ærligt, lidt gal over det. Her prøver man bare at være flink, rar og forstående.
Har i min tid på Hunde galleri skrevet 3, tror jeg, kommentarer til noget som jeg ikke har købt. Jeg holder gladeligt min kæft, hvis jeg bliver bedt om det, men jeg vil have en begrundelse. Siger jo ikke noget til alle de annoncer jeg synes er dybt useriøse - sevom jeg ofte har lyst.
Mvh. Ina
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Sådan er det..
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 538
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 296
Okay, fair nok :o) Men hvem er det egentlig der sidder og holder øje med det?
dec 2008
Jeg er kommet over det hi hi :o)
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_helpadmins.asp
dec 2008
Frosset ude