1.575 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vigtig info fra"
Vigtig info fra Morten Olsen inden VM.
Vigtig mail fra Morten Olsen til alle kvinder og delvist også til de mænd, der ikke allerede har en velopdraget kone….. Kære Kvinder Som I måske ved, så starter VM i fodbold d. 11. juni, og...
Vigtig mail fra Morten Olsen til alle kvinder og delvist også til de mænd, der ikke allerede har en velopdraget kone….. Kære Kvinder Som I måske ved, så starter VM i fodbold d. 11. juni, og...
Skrevet af: Nobel bullies . - 7. jun 2010
INFO
Skrevet af Ulla Hansen, Haderslev Jeg har noget vigtig information til jer, som følger lige efter. Jeg vil dog lige for en ordens skyld præsentere mig for de, der ikke kender mig – jeg er nemlig...
Skrevet af Ulla Hansen, Haderslev Jeg har noget vigtig information til jer, som følger lige efter. Jeg vil dog lige for en ordens skyld præsentere mig for de, der ikke kender mig – jeg er nemlig...
Skrevet af: CE. Adfærdskonsulent og alt muligt andet . - 19. aug 2009
Besked fra mulig Breaking Dawn instruk
Besked fra Bill Condon http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/notes/the-twilight-saga/a-note-to-fans-from-bill-condon/10150166853605005 kan godt lide den måde han prøver på at blive accept...
Besked fra Bill Condon http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/notes/the-twilight-saga/a-note-to-fans-from-bill-condon/10150166853605005 kan godt lide den måde han prøver på at blive accept...
Skrevet af: Nanna *It's all make believe isn't it?? - M.M.* - 1. maj 2010
Spar penge på din forsikring
-
Dette emne kan kun læses
10. maj 2004 Følger: 1 Følgere: 152529 Emner: 72 Svar: 499
Vigtig info fra Admin. {{forumTopicSubject}}
Hej,
Det er vigtigt for os at understrege at vi finder det fuldstændigt uacceptabelt når brugere går op imod vores hjælpe-administratorer. De er her for at holde ro på siden og ikke for at stå model til diverse tilsvininger og bedrevidende kommentarer som f.eks. i denne tråd:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=36314
Når vores hjælpe-admin Helene ulejliger sig med at fortælle og uddybe grundlovens afsnit omkring ytringsfrihed, tager hun naturligvis udgangspunkt i vores interne hjælpe-admin vejledning. Afsnitter omkring ytringsfrihed i denne vejledning har vi brugt en del tid på og naturligvis gennemgået nøje med vores advokat. Derfor finder vi det problematisk når brugere på blot 10 min kan komme frem til konklusionen "Sikke noget fis".
For at gøre en lang historie kort kan vi ikke accepterer denne form for selvjustits. Hvorfor alle der ikke kan overholde vores regler (f.eks. udhængning af firmaer og personer herunder hjælpe-admins) vil blive slettet eller frosset omgående. Det er en fejlvurdering at tror at vi og hjælpe-admins opgave er at hygge diskuterer alle beslutninger og retningslinje-punkter.
Derfor opfordrer vi brugere der ikke kan leve med reglerne her på siden til selv at slette deres kontoer og finde et andet sted.
Nu må det slutte!
Mvh HundeGalleri.dk