{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

solgt hundehvalp. {{forumTopicSubject}}

Jeg solgte i sommers d 7/7-09 min hvalp Budda til en sød pige fra åbenrå.Hun kontaktede mig efter 14 dage og fortalt at hun ikke kunne beholde ham pga private problemer.. Hun fandt en ny familie til ham og lovede at give den nye familie mit nr så den nye familie kunne kontakte mig og fortælle hvordan han havde det..

det er så bare aldrig sket.. Er der nogen der kender nogen der har købt Budda??? Han er en papillon blanding og er hvid med brune aftegninger..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  solgt hundehvalp.
  • #4   11. nov 2009 nææ jeg er nu os ansvarlig overfor min hund, men ja unge mennesker er jo uansvarlige og dovne. griner

• #5   11. nov 2009 bodil: ja så er det bare træls det går ud over sådan en som mig som har vært sammen med min kæreste i 8 år, har altid vidst hva ansvar det er at have hund og at de skal til dyrlæge osv. jeg tænker også fremad hvis nu kæresten og jeg går fra hinanden så er hundene mine og de kommer med mig. sådan er det bare. mine hunde skal ikke være nervøse for at flytte fra mig smiley og jeg er altså kun 20. og jeg hverken drikker, ryger eller går i byen smiley

• #6   11. nov 2009 jeg var 17 år da jeg fik min begliske hyrdehund,,,og jeg havde hende i 9 skøøne år for os begge!!!!!

• #7   11. nov 2009 Man kan da ikke sætte en alders grænse ved hvor gammel man er før at man kan varetage en hund. det må være opdrætterens ansvar at finde en køber som hun synes er værdig og ansvarlig, og som hun gerne vil sælge sin hvalp til. Min søster fik hvalp da hun var 19, og hun er og har altid været "gammel nok" til at tage sig af en hund. som er den dejligste hund i hele verden:) så alderen skal ikke være altafgørende for om man kan give kærlighed til sin hund. Så det er ikke vejen frem.

• #8   11. nov 2009 Jeg er ikke helt sikker på hvor gammel hun var men hun var bare så sød og min morhund accepterede hende med det samme og det er noget af en ære.. Hun kom og besøgte den flere gange inden afhentning så jeg var sikker på at det bare var det rigtige for budda.. Skæbnen ville så at hun gik fra hendes kæreste og som studerende var det svært at få noget at bo i hvor man gerne må have hund som også er til at betale sig fra..
    Jeg er ikke i tvivl om at hun har fundet ham et godt hjem,jeg synes bare det er ærgeligt ikke at vide hvor han er. Mit sidste kuld ser jeg jævnligt(min mor har den ene) .

• #10   12. nov 2009 Anita s - Kan du ikke finde hende via hendes tidligere adresse eller telefon nummer, og så ringe til hende og spørge hvor Budda er blevet af?
    Du må jo have nogle informationer i forbindelse med salget?? smiley
    Håber da du finder ham smiley

• #11   12. nov 2009 etablerde kan også også stå uden bolig,,i er altså for meget....jeg har fks en veninde der går til og fra sin mand hele tiden ,,hun har stor datter job osv,,det ene øjeblik bor hun i al forening med sin mand på denne store gård,,det næste øjeblik i en campingvogn og hun er altså over 30!!!!!

• #12   12. nov 2009 Ja lige præcis. Man kan ikke sætte alder på de "rigtige" hvalpekøbere. Vi ved jo aldrig hvordan dagen imorgen ser ud. Og det gælder også folk over 25.

Kommentér på:
solgt hundehvalp.

Annonce