{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

løbetid=jeg blir sindsyg! {{forumTopicSubject}}

ja emma er kommet i sin løbetid, fint nok men hendes måde at opfører sig på gør mig ærlig talt sindsyg. hun har sine bukser på da hun ik er den bedste til a gøre sig ren.. hun gnider sig op af alt! vælter stolene ved bordet osv.. igår var jeg ude 5 gange med hende om natten fordi damen hyled og jeg troed hun skulle skide... hun prutted os så tror den var go nok men emma ku self ik tage sig sammen og for det gjrt.. har næsten ik sovet hele natten da hun går og små hyled og pev... arg... hvad kan jeg dog gøre så løbetiden overståes uden jeg hiver håret ud på mig selv? udover det er hun totlat mor syg. hvor end jeg går er hun lig i røven på mig går jeg på toilet hyler hun og kradser på døren?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid=jeg blir sindsyg!
  • #1   10. nov 2009 Uha, kender det godt. Har selv en madame i løb nu. Dog har jeg kun problemet at hun er ekstremt mor syg... Og ja så har hun ikke ville spise noget så er simpelthen nødt til at blande lidt lækkert i før hun vil spise.
    Men ja, man kan ikke rigtig gøre noget andet end at havde en STOR portion tålnodighed - ellers skal man jo vælger at få hunden stereliseret.

• #2   10. nov 2009 Kiwi har kun været i løbetid 1 gang og det var heller ikke morsomt. Hun blev smadder ked af det og ville overhovedet ikke spise, jeg måtte håndfoder hende i over 20 dage. hvis det bliver sådan næste gang så må hun stereliseres, for det er synd for hende.

• #3   10. nov 2009 ja jeg må sige jeg overvejer os det kraftigt! mest for emmas skyld... der heller ikk en grund til ik at få det gjort da hun så bestemt ik skal have hvalpe

Kommentér på:
løbetid=jeg blir sindsyg!

Annonce