{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Forstår ikke - Løbetid. {{forumTopicSubject}}

Hmm Mollie har været i løb siden den 5 oktober...dvs han var lige op over højløbsk da jeg fik hende, men Cæsar viste ikke den vilde interesse. Hun har dog blødt en anelse (ikke dryp men hvis jeg tørrede hende bagi kunne man ane tyndt blod) den sidste uge. Siden igår har hun danset rundt om Cæsar og stukket måsen helt op i hovedet på ham, afskåret ham vejen og konstant gjort opmærksom på sig selv og bakket rundt efter ham. Cæsar er overhovedet ikke interesseret og han ved godt hvad en højløbsk tæve er. Kan hun have nogle forstyrrelser? Kan hun have trukket løbetiden eller er der nogen der har nogle bud på hvorfor hun opfører sig som hun gør nu. Det er jo over en måned siden hun gik i løb. Det er hendes 3 løbetid.
Og bare rolig inden der er nogen der hidser sig op, han hverken kan, vil, eller skal parre hende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår ikke - Løbetid.
  • #1   9. nov 2009 Ud over det almindelige og usædvanlige lækre tis smageri har han ikke vist nogen form for interesse som han ellers holder sig meget til med ved højløbske tæver. Jeg har jo ikke haft en yæve før som har været i løb sammen med Cæsar så er lidt i tvivl her. Og takker, hun er sku en sjov lille sag.

  • #2   9. nov 2009 Arh beklager stavefejlene, det er åbenbart for svært at administrere cigaretter og stavekontrol på en og samme gang haha.

  • #3   9. nov 2009 Åh ja tak Gitte, hurra for bur og aflåste døre smiley Han er hverken gået fra foder eller været urolig udover at gå sin vej når hun begyndte at gøre "tilnærmelser".

  • #4   9. nov 2009 Madam Blå på Dåse .
    4 stykker??? Uha og jeg beklager mig over en enkelt griner. Hun har også været med ovre ved min mor og hendes to drenge (uden kugles - dog har den ene i sine unge dage lavet hvalpe) de synes heller ikke at give tegn på at hun var ekstra lækker nu og alle 4 legede bare uden problemer.


  • #5   9. nov 2009 thresa 41 år K
    Ja det lyder da helt vildt at de sådan kan "ødelægge" sig selv.


  • #6   9. nov 2009 thresa 41 år K
    Hold da op det var også synd, men Mollie har prøvet det før og hun er 15 mdr nu.


  • #7   9. nov 2009 så hun har været i løb i 5 uger nu.

    jeg ville nok få hende tjekket ved dyrlægen


  • #8   9. nov 2009 Prøver lige igen - uden alle stavefejlene:-)

    Vi har Pepsi og Lukka på 10 måneder. Vi fik Lukka for 14 dage siden, da hun skulle have nyt hjem. Dagen efter kom hun så i hendes første løbetid.... De første 10 dage gik det bare super og Pepsi reagerede SLET ikke på det overhovedet... MEN i lørdags tror jeg hun nåede til sin højløbske tid - for indtil da havdde vi synes at det var da nemt nok at have dem begge selvom hun var i løb.

    MEN nu er Pepsi kommet på ferie hos sin legekammerat - for han blev helt frustreret af at hun gik og stak numsen op i hovedet på ham hele tiden..
    De er kuldsøskende - så vi kan ikke løbe nogen risiko - jeg håber bare at hun får en kort løbetid, så Pepsi kan komme hjem hurtigt:-)

    Så det kan godt være han ikke reagere hvis hun ikke er højløbsk!!


  • #9   9. nov 2009 Connie.
    Jeg er begyndt at tvivle på om sælger har oplyst mig korrekt da hun godt vidste jeg ikke ville have en højløbsk tæve i huset til at starte med, og i og med hun lignede en sammen filtret garnrulle da jeg fik hende tvivler jeg også på om den gamle ejer overhovedet har kunne ligge mærke til hvis hun var i løb....Jeg er 100 på at min Cæsar ikke ville lade en højløbsk tæve gå hans næse forbi.

    thresa 41 år K
    Det er fysisk umuligt at de kan parre heldigvis, men jeg holder dem stadig adskildt når de ikke er under opsyn.

    Den stolte ejer af to søløver. !
    Ha ha ja der har du været heldig...alt efter hvordan det kommer til at spænde af her så er muligheden også at cæsar kan komme på "ferie" ved min mor.


  • #10   9. nov 2009 Kia er gået i løb i dag. Er glad for jeg kun har hende at tænke på :o)

    Så vidt jeg ved kan nogle tæver blive meget sent højløbske fordi de ligger æg ned sent ... Derfor sker der nogle upsere fordi at hunden virker til at være ovre sin løbetid og i virkeligheden er hun alt andet end ovre den ... Cæsar og de andre hanhunde skal nok lade dig vide hvornår tid er ... Men hvis ikke snart det sker så kig ford Dr. Dyr.

    Kan jo ikke skade :o)


  • #11   9. nov 2009 Sanne M, Kradsebørsten og hundehvalpens moar smiley )
    Ja det er ihvertfald sikkert at hun kommer til dyrlæge hvis tingene ikke ændrer sig denne uge.


  • #12   9. nov 2009 ja - selvom jeg synes det var lidt synd for pepsi han blev "forvist". Han boede her jo først - men det er jo bare mine menneskelige tanker. Jeg er sikker på han har det bedre hos Julle ( hans bedste legekammerat ) end hjemme med en mås i hovedet og en masse dufte der gør ham kuldret....
    Men nemt er det sgu ikke - Lukka skal heldigvis steraliseres, så vi skal bare igennem det den her ene gang,.


Kommentér på:
Forstår ikke - Løbetid.

Annonce