719 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

DKK udst. Herning - lørdag DKK udst. Herning - lørdag

Hej alle

Vi er lige kommet tilbage til hotellet efter en lang dag på udstillingen.

Der var desværre ikke mange tilmeldte men der var kvalitet nok til at der var konkurrenter. Dog ikke til lille Cassie som så blev Bedste Hvalp. Endnu engang en god kritik, hvor der ingen overraskelser var. Jeg ved jo godt selv at hendes hoved er pt det svageste. Men alt anden er top kvalitet, så jeg er selvfølgelig glad.

Mor Bianca blev BIR og hun var bare på i dag.

Men da vi så nåede til Store Ring var det kun Cassie der synes det var sjovt. Men for pokker alle gruppers hvalpe i Store Ring, det er overvældende, og alle hvalpe er jo super lækre.

Bianca var lidt træt af at skulle i Store Ring, men igen leverede hun en fin præstation uden at blive det af den irske dommer.

Pyt, pyt, vi er jo alligevel her og skal på igen i morgen. Der kommer nogen flere deltagere, for det er jo Dansk Vinder søndag.

Hvad med I andre der har været af sted i dag, hvordan er det gået?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK udst. Herning - lørdag
  • #1   7. nov 2009 Hende Bianca er sgu da den fødte vinder !!! Tillykke :-))
    Er der snart mere plads til flere titler ? smiley

Dejligt at Cassie blev bedste hvalp smiley Tillykke med det :-))

• #2   7. nov 2009 håber det er okay jeg lige spørger her, hvor varmt er det deroppe? Skal op og tage billeder og se alle de dejlige hunde i morgen, men er i tvivl om hvor meget tøj jeg skal tage på?
    Tillykke med begge hunde smiley

• #3   7. nov 2009 har været der idag, kun for at kigge. Men det var meget hyggeligt, og vi fik købt en masse ting til vovserne :o)
    Jeg havde almindeligt tøj på, og en softshell jakke. Det var fint indenfor, udenfor var det koldt(men er alligevel en der fryser hurtig smiley )

• #4   7. nov 2009 Du skal tage lunt tøj på hvis du er en frossenpind smiley

Jeg var der med en veninde i dag, og hendes cotondreng var i Store Ring med alle de andre hvalpe smiley

Synes da ikke der var nogen DSG- hvalpe??????

• #5   7. nov 2009 og forresten tillykke med tøsen Gitte smiley

• #6   7. nov 2009 hej..er også lige hjemvendt fra Herning med trætte ben og træt hund... Min Border collie dreng på 7 mdr blev 2 bedste hanhvalp i racen..så er godt tilfreds... dejlig dag i selvskab med flere af folkene her fra HG som supoter på sidelinien...tak for hjælpen i dejlige mennesker...

• #8   7. nov 2009 Jeg tager lunt tøj på og en ekstra trøje med. Tak for hjælpen alle.

• #9   7. nov 2009 Det var varmt til at starte med, men så var det som om at der blev skruet ned for varmen. Min mand som ellers aldrig fryser måtte tage jakke på. Dumt for flisen lå på hotellen. Den er helt sikker med i morgen.

Carina, stor tillykke med lydighedsprøven, det var godt gået.

• #10   7. nov 2009 Stort tillykke...

Jeg blev 2 'er i min klasse med min egen hund, og svigermors som jeg handlede fik et 0 pga tandfejl..

Bittert med svigermors, men er fint tilfreds med min egen... For bare 5 uger siden trak hun sig for dommeren til ringtræning og lød som om hun fik tæv.. Så stort fremskridt!!

• #11   7. nov 2009 Var der også i dag, en åbentæve, som fik rødt bånd ( lidt skuffende)
    og min mosters veteran gik videre til store ring da der kun var hende inden for rasen. Hun kom så ikke rigtig videre.

Iben- sad i en tynd herrestrik inde i hallen, og en softshell på ude det var meget fint, sad mest stille inde hvor der blev udstillet uden at fryse smiley
    Hilsen steffen

• #12   7. nov 2009 STORT Tillykke med resultaterne Gitte..
    Ihh har simpelthen ledt efter dig idag for havde så meget på fornemmelsen at du var herovre.. men kunne ikke se en eneste gårdhund.. øv øv..
    Synd vi ikke skal se jer i morgen..
    Held og lykke fra os af.. smiley

• #13   7. nov 2009 Qeeza blev anden vinder i hvalpe klassen og Taia fik excellent og blev 1. vinder af mellemklassen. er stolt af mine to piger og vi klør på igen i morgen.

Tillykke til jer andre der har været afsted.

• #14   7. nov 2009 Tak Lizette, vi var desværre heller ikke så mange. Har du været herovre og se Chi'er?

Bianca kan nu ikke nås som Årets Tæve, hvis ellers jeg har regnet rigtigt. Hun bliver "desværre" kun 2'er i DKK racevinder, men hun har jo også været ude imens hun havde hvalpe. Så jeg kan da vist være godt tilfreds med hende.

• #15   7. nov 2009 Gitte.. jah vi var i Herning idag og så lidt Chi´er og de andre dejlige hunde.. man er jo helt solgt.. men kunne simpelthen ikke finde jer.. desvære..
    Det kan du bestemt være godt tilfreds med ..det er et rigtig flot resultat.. smiley

• #16   7. nov 2009 hva klok åbner udstillingen imorgen for gæster? pris for at komme ind? pris for at have sin lille hund med?

• #17   7. nov 2009 Kl ni kan du komme ind og det koster 50 kr , aner ikke hvad det koster at ha sin hund med .

• #18   7. nov 2009 Gitte > var sammen med Kirsten inde og se dig udstille i dag ... *SS* og vi stiller op igen i morgen og føler med på side linien.

• #19   7. nov 2009 åbner vist kl 7 - koster 60 kr at komme ind, hvis jeg husker rigtig. tror en gæstehund koster 130 kr

min Qline blev exelent 1, 2. bedste tæve med cert - 16 mdr gammel, så vi er super glade

• #20   7. nov 2009 takker hvornår lukker de

• #22   7. nov 2009 sorry nu spørger jeg igen igen, men er det kun udstilling af hunde i herning eller er der stande med folks hunde, hvalpe og stande med foder legetøj ja alt til hunde?

• #23   7. nov 2009 ja der er andet en udstilling. der er mange "boder" hvor man kan købe alt til hunde. dog ikke hvalpe tror jeg ikke

• #24   7. nov 2009 Der er alt mulige former for stande med ting til hunde - der er opvisning med agility og vist andre til - men vi udstiller bare ;O)

• #25   7. nov 2009 tak tak

• #26   8. nov 2009 Iben, nej det har jeg ikke lige check på.

Raceist, gårdhunde hvalpe går næsten forrest fordi de er gruppe 2. I gruppe 2 går gårdhundene forrest med engelsk bulldog som nr. 2.

• #27   8. nov 2009 Tesla fik et fint VG.1...... Det er jeg rigtig glad ved da hun jo stadig mangler et par cm. i højden.
    Hvis ellers den flinke irske dommer målte rigtigt er hun dog vokset 2 cm. siden udstillingen i Silkeborg i september ((o; Hun fik en super flot kritik, dog med en bemærkning om at hun helst skulle vokse et par cm. endnu i højden....*S*

• #28   8. nov 2009 Lise, tillykke med resultatet. Det var da rigtig godt at hun er vokset, men jeg synes jo hun ser stor ud i forhold til mine, selvom jeg også har en lab smiley

Den irske dommer var det ham der dømte gruppe 2 i Store Ring?

• #29   8. nov 2009 Hvor er jeg flabet.... Tillykke til ALLE med jeres resultater ((o:

Gitte: Hun er nu bare en lille skidt-sak..*G*
    Ja, han skulle også dømme grp. 2 i store ring.

Meget talende, venlig og utrolig grundig gennemgang... Sådan oplevede jeg ham..*S*

• #30   8. nov 2009 Lise, han kommer ALDRIG til at glemme mig i gruppe 2. Som gårdhund står vi forrest, og jeg kunne se på ham at han var i tvivl om hvad hun var for en. Fortalte ham at det var en gårdhund, som let kunne forveksles med en Jack Russel Terrier. Hun var som den eneste på bordet og så sluttede han med at sige at hun var glad for mad hvortil jeg svarede med et glimt i øjet at hun var/er perfekt. Selvfølgelig slipper en gårdhund ikke igennem nåleøjet i gruppe finalerne, men jeg synes alligevel jeg skylder min race at fortælle ham hvad hun er for en og at hun er som hun skal være. Ellers vil han jo aldrig lære om nye racer.

Hun har nogle få gange fået at vide at hun var lidt bred, men det er godt nok længe siden, og i dag fik 1'eren at vide at hun godt måtte tabe sig 500 gram. At Bianca ikke fik det at vide, det må jo være fordi hun er som hun skal være.

• #31   8. nov 2009 Hihi.... Måske hans interesse er blevet vakt af dig, eller rettere Bianca, og han skal hjem og læse lidt om gårdhunde...*G*

Kommentér på:
DKK udst. Herning - lørdag

Annonce