2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Øv, glemsomhed = svineri...dumme hund! {{forumTopicSubject}}
For hulan hvor er det surt at være glemsom. Jeg havde været ude at gå en lang tur med hunden, spiste sen aftensmad og ryddede derefter af. Bandt knude på affaldsposen, da jeg satte en ny i, men glemte selvfølgelig at tage den med, da jeg gik. Kommer så hjem efter nogle timer og synes der lugter meget træls...., gr op ad trapperne og ser at affaldsposen med indhold ligger spredt ud over hele køkkenet og halvvejs ned ad trappen til stuen. Nøøøj, Keesha har hygget sig ....... og mor blev ikke sur - hun blev skuffet!
Det er ikke lige sådan noget man har lyst til at samle op kl. 2 om natten. Nu må hendes natte-lufte-tur altså lige vente lidt - møghund!!!!
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
min. 15 skiver muggent toastbrød, som jeg smed ud idag
6-8 ben fra kyllinge hotwings
½ smelteost som var blevet for gammel
et par æbleskrog
og sikkert noget andet ulækkert.
Heldigvis tror jeg hun har holdt sig fra cigaretskod...
hun ser nu helt frisk og glad ud, og fatter ikke hvorfor "mor" farer rundt - godt hun ikke har sart mave den tosssede køter ;O)
Rotterne : Ja man bliver sgu lidt bekymret med de der stegte ben. Har 7-9-13 aldrig haft problemer, selvom der flere gange er sket smuttere her. Keesha plejer at være god til at knase dem i småstykker, hvis hun uheldigvis får fat i sådan noget.
Nu lyder det måske som om jeg ikke holder øje med hvad min hund spiser. Det gør jeg bestemt. Men jeg kan være lidt sløset og glemsom af og til og får ikke altid hundesikret mit hjem inden jeg lige går hjemmefra....
Erare humanum et canis sunt!
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 246
I går flænset de lige deres dyne og der var bare fjer over alt og jeg mener virkelig over alt og de leget bare rundt i det.
Nogle gange har jeg bare haft lyst til at lukke døren igen og gå min vej hehe men det kan jeg jo ikke.
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
nov 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 517
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 644
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 29 Svar: 200
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Ngle af mine trusser er desværre også gået tabt ude fra vasketøjskurven - så er det lissom de ikke rigtigt kan hænge sammen dernede midten, hvor de faktisk er mest nyttige *GG*
Mærkelig opførsel når der står en hel sæk hundefoder ude i gangen.....
Øv, glemsomhed = svineri...dumme hund!