{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg chihuahua.
  • #2   3. nov 2009 Jeg tager han tempratur igen senere.. Vi har fået lidt vand i ham men ellers gider han igen ting:-(

• #3   3. nov 2009 Over 39, så var jeg kørt. Har været af sted med Bianca 2 gange inden for en uge med over 39 i feber.

• #4   3. nov 2009 Jeg var ved dyrlægen med min Chihuahua for et par måneder siden. Hun havde feber da jeg kom hjem fra job og den steg hurtigt, da jeg kom ind på dyrehospitalet var den på 40,6

Hun var meget dårlig, og ville også bare ligge.
    Jeg spurgte dyrlægen hvor høj feberen skulle være før hunden ville gå i kramper, det var åbenbart forskelligt, men omkring 41,5 sagde han.

Nala fik en injektion antibiotika, samt blev scannet/røntgen (ved ikke helt) for at være sikker på der ikke var noget galt i maven på hende.

Vi tog hjem igen og feberen faldt med det samme og hun var frisk i løbet af en time. Men tror ikke hun ville ha blevet det uden medicinen.

Hvis han ikke har fået det bedre og feberen stiger synes jeg du skal få dyrlægen til at kigge på ham.

God bedring med hám

• #6   3. nov 2009 Han er bare træt

• #7   4. nov 2009 Ja, min dyrlæge har fortalt mig at hvis feberen er 39 eller derover, så skal jeg komme med dem. Så jeg "tør" ikke andet.

• #8   4. nov 2009 har lige oplevet det samme med vores poms,,hun kom staks i ilttelt og fik drop,,,hvis min dyrlæge sagde jeg lige skulle se det an ville jeg ringe til en anden dyrlæge jeg turde ikke vente...min poms havde lungebetændelse,,,efter hvad jeg tror så er der altid en infektion ved feber eller tager jeg fejl??

• #9   4. nov 2009 Hvordan går det med ham idag?

Kommentér på:
Syg chihuahua.

Annonce